Cravings

Solosupah

Glad i forumet
Kanskje litt tidlig for mange, men noen har kanskje allerede cravings? Hvis, hva?
Selv har jeg ingenting ennå, men liker å ta meg et glass biola hver dag :hilarious:
 
Kanskje litt tidlig for mange, men noen har kanskje allerede cravings? Hvis, hva?
Selv har jeg ingenting ennå, men liker å ta meg et glass biola hver dag :hilarious:
Har vell kanskje ikke fått ordentlige cravings enda, men frukt går ned på høykant om dagen :hilarious:
 
Idag fikk jeg plutselig helt sykt lyst på hermetiserte erter :excited001 Så jeg lagde meg rett og slett en skål med det til kvelds. Smakte nydelig :gen014
 
Idag fikk jeg plutselig helt sykt lyst på hermetiserte erter :excited001 Så jeg lagde meg rett og slett en skål med det til kvelds. Smakte nydelig :gen014
Hehe, jeg fikk skikkelig lyst på tomatbønner her en kveld, noe jeg ellers aldri pleier å spise, må se å få kjøpt inn en boks så jeg har en tilgjengelig neste gang lysten skulle dukke opp :p
 
Åh: Spicy laks maki, med masse soya og ingefær. Kunne spist det mange ganger i uka!

For noen uker sia var det knekkebrød med avocado og baconleverpostei, tomatskiver og salt+pepper.

Generelt er mat godt for tida, i motsetning til før uke 12!
 
Åh: Spicy laks maki, med masse soya og ingefær. Kunne spist det mange ganger i uka!

For noen uker sia var det knekkebrød med avocado og baconleverpostei, tomatskiver og salt+pepper.

Generelt er mat godt for tida, i motsetning til før uke 12!
Oooo, nå fikk jeg lyst på sushi :hungry::hungry:
 
For noen uker siden måtte jeg ha nesten ihjelstekt pomfri med masse pomfrikrydder og salt hver kveld. Vet ikke om det var en craving eller et innfall :wideyed:
 
Har ofte lyst på ostesmørbrød med spekemat.
Sjokoladepudding og pistasjeis(men finner det jo ingen plass?!):hilarious:
 
Grønnsaker og middag med mye smak!
 
Her går det mye i melkeprodukter:
  • Rømmegrøt
  • Yoghurt
  • Sjokomelk
  • Skyr
  • Ost
  • Smøreost
Å så videre, å så videre :p
 
Jeg har Vel ikke en ting: men isbiter er et must i all drikke, toast, is av alle slag, cola zero, ellers er det det jeg tenker på må jeg spise.. men ikke fått noe besettelse på en ting alene ennå sånn som sist, så vi får vente å se ;)
 
Har nye cravings hver uke jeg :D:p De siste dagene har det vært meller som kjæresten har vært så snill og dratt ut og kjøpt :angel7
 
Tror ikke jeg har noen cravings;) men jeg har skikkelig lyst på brødskive med salami og majones, sikkert fordi salami er fyfy:wacky:
 
Tror ikke jeg har noen cravings;) men jeg har skikkelig lyst på brødskive med salami og majones, sikkert fordi salami er fyfy:wacky:
Alt som er fyfy frister akkurat nå :hilarious: Jeg har så lyst på brie, salami og spekeskinke!!!
 
Back
Topp