Cravings

Jordbærsnorer dem med bilde av en elefant på, Snickers is, norske Discovery epler, baconsvor, rislunsj og smoothie.

Har ikke spist godis på flere år, nå er skapet fullt. Mye jeg bare MÅ ha (febrilsk) så spiser jeg en ting og så er jeg sykelig mett.... kjenner ikke meg selv igjen....

Av og til er jeg usikker på om jeg er kvalm, sulten eller om jeg må gråte?

?

Det har skjedd noe rart med denne kroppen. Og keg kjenner ikke meg selv igjen. Har vel mista det helt
 
Her er det cravings på løkringer...
Mååå ha noen i frysen hele tiden så jeg har muligheten til å varme de når cravingene blir for store. Sist kl 04 på natta :p
 
Ingen cravings her. Mest avsmak for mye mat. Hadde ingen cravings når matlysten kom tilbake forrige svangerskap heller.
 
Eeelsker lakris (var glad i da frå før og da)
Kremgo krydder å is. Eg så verken e glad i kremgo eller is
Har totalt avsmak for all type kaffi( er egentleg glad i kaffi)
 
Ser at det er flere her som nevner lakris, men jeg trodde at man ikke skulle spise det når man var gravid? :pompus:
 
Toast er det nyeste hjemme hos meg! Det overtok etter hold-it med ost og skinke (faktisk).
 
Toast er det nyeste hjemme hos meg! Det overtok etter hold-it med ost og skinke (faktisk).
 
Lakris er pga faren for høyt blodtrykk. Samt sukker. Du skal spise ganske store mengder før det har noen innvirkning på BT. Jeg dor min del har veldig lavt BT, så for min del er det bare sukkeret som gjør at jeg ikke skal spise for mye av det.
 
Ingen cravings på meg enda. Her er det mer avsmak på mat og kjøleskapsdøren kan jeg ikke åpne på dagtid uten at jeg kasteropp :yuck:
 
Back
Topp