Cravings

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Sist svangerskap takla jeg ikke lukta av liljekonvall, smaken av soyasaus og hadde bare en rar craving - våt sandete jord. På slutten av svangerskapet fikk jeg dilla på knust is i bringebærmojitos uten alkohol og mynte.

Denne gangen har fysing på forskjellig typer mat startet tidlig. Vært igjennom kakao og riskrem, men nå et det sylte med sennep og sylteagurk. Himmel. Tenker ikke på annet og tror jeg må reise ut å lunsjen å handle..

Her går det i frosne bringebær! Har hatt så lyst på kalde og friske/sure ting, så frosne bringebær fungerer supert - blir jo som en isbit med smak.

Ellers går det mer i food aversions enn cravings...Veldig mye jeg ikke takler smaken eller lukten av.

Frosne bringebær her og, var det samme sist også, men jeg må ha litt melis på :)

Her er det inspiria kirsebær is og smågodt...sist var det salt lakris og potetgull usunt :/

Her går det i frosne bringebær! Har hatt så lyst på kalde og friske/sure ting, så frosne bringebær fungerer supert - blir jo som en isbit med smak.

Ellers går det mer i food aversions enn cravings...Veldig mye jeg ikke takler smaken eller lukten av.
Frosne bringebær her og, var det samme sist også, men jeg må ha litt melis på :)
Her er det inspiria kirsebær is og smågodt...sist var det salt lakris og potetgull usunt :/
Bringebær er best! Det var det som måtte på riskremen...

Aldri vært glad i yoghurt. Vært innlagt 2 dager nå og det går på høykant med melon/pasjonsfrukt yoghurt!! Naaaaaam!

Sjokolademelk er veldig poppis for tiden.. desverre.. drikker kun til måltider da. Og heldigvis ikke noe jeg må ha hele tiden. Foreløpig.

Ingenting enda :) Med første spiste eg en spessiel type fiskekaker hver eneste dag i flere måneder, med nr to var det sjokomelk :)

Jeg har lyst på salt og surt godis, smågodt, potetgull og lakris. Hvetebakst og kaviar, ikke sammen heldigvis :woot: Ønsker meg sunne cravings.

Fisk og sjømat:p og så blir det mye dansk rugbrød med masse masse leverpostei og rødbetter... har utrolig lyst på rips, men det er vel umulig å få tak i nåo_O
Ellers smake sjokolade dritt.... spesielt japp som eg vanligvis elske... :yuck:

Aldri vært glad i yoghurt. Vært innlagt 2 dager nå og det går på høykant med melon/pasjonsfrukt yoghurt!! Naaaaaam!
Hadde helt glemt at jeg hadde dilla på multeyogurt sist!

Fant noen nye druer i butikken i dag. Stoore, klarer ikke la være spise de. Kjempe gode! Og jeg liker ikke druer hehe

Sist svangerskap takla jeg ikke lukta av liljekonvall, smaken av soyasaus og hadde bare en rar craving - våt sandete jord. På slutten av svangerskapet fikk jeg dilla på knust is i bringebærmojitos uten alkohol og mynte.

Denne gangen har fysing på forskjellig typer mat startet tidlig. Vært igjennom kakao og riskrem, men nå et det sylte med sennep og sylteagurk. Himmel. Tenker ikke på annet og tror jeg må reise ut å lunsjen å handle..
Altså, ikke fått spist middag i dag, og sitter nå og vurderer om jeg skal gidde å dra på butikken for å kjøpe sylte og sennep :hilarious:

Jeg har sånn cravings på sparket jeg, hører jeg noen snakke om mat så kan jeg plutselig få skikkelig lyst på det, men ikke nok til at jeg har MÅTTE kjøpt det:p

Har plutselig fått sånn dilla på lakris. Jeg som ikke liker det så godt :hilarious: Ellers har jeg vært igjennom utallige små cravings som forsvinner når jeg har fått smakt:D

Back
Topp