Cravings

Makr

Forelsket i forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Er det normalt å ha cravings etter graviditeten er over?[emoji85] Spiser jo minst en pakke bixit kjeks for dagen...

Ser ingen grunn til å ha mindre cravings nå. Amming krever jo masse energi.

Jeg fikk dilla på skolebolle - leeeenge. Ligger noen rester på magen ennå [emoji12]

Ja, Gud. Foruten generell ulvehunger (jeg blir seriøst aldri mett! :bag:), så er Peanøttkubbe-sjokolade, TUC-kjeks og napoleonskake det beste jeg kan få!

Her er det jo mere sukker, jo bedre!
Hadde vært fint om det hadde vært epler eller salat eller noe..

Er på min tredje kvikklunsj i dag...

Jeg har bare delvis gitt slipp på lavkarbo. Fikk høyt blodsukker av poteter:( Spent på neste glukosebelastningstest.

Nei så kjedelig [emoji30] Har du bestilt time? Har ikke kommet så langt her enda [emoji51]
Ikke bestilt, men skal vel ikke tas før 4 mnd etter fødsel. Ingen hast

Har definitivt hatt heftige cravings etter fødsel. Men er også en mer intens sult. Så her har det noen dager gått en pakke kjeks om dagen, wienerbrød, potetgull og ja, sunne greier som er veldig næringsrike.. :hilarious: Men etter uke 8 har det begynt å roe seg. Spiser bare litt på kvelden, sjeldent jeg småspiser usunt på dagtid nå.

Så deilig å se at det er flere. Jeg føler jeg kan spise enorme mengder og alltid å ha lyst på mer rett etterpå. Funker dårlig når jeg også har sånn ca 20 kg jeg vil miste. [emoji849] (Foreløpig er lysten på noe å spise størst. )

Cravingsen min er godmorgen yoghurt med jordbærsmak. Spiser 1-2 hver dag og blir jo pokker ikke lei.

Å ja. Sjokomelk [emoji7] men prøver å begrense meg. Veldig lett når 1/2 l Litago koster 9,50kr på kiwi

Spiste stratos daglig fra fødsel til forrige mandag da vi måtte kutte melk. Så ja - 4,5 måned nesten med stratos. Føltes ut som en avhengighet. Ble gretten uten :P

*drømmer om stratos når jeg kan spise melk*

Jeg er ikke spesielt sulten, men craver vann med kullsyre og eplesmak. Drikker 1,5 liter til dagen av det. Og jeg har aldri likt vann med kullsyre, kastet nesten opp av det før.

Blir sulten av å lese alle kommentarene her[emoji23]

Back
Topp