CRAVINGS

Krepsen89

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
You heard me - hva slags mat HAR du faktisk lyst på? Kanskje vi kan få noen gode eller rare tips her inne som gjør middagene litt enklere??

Jeg er ikke så mye til hjelp selv..: vil helst ha en diger saftig burger med masse chips [emoji85] eller kanskje en litt spicy gryterett med ris...
 
I går var første dagen på lenge jeg hadde lyst på noe til middag og da ble det take away mat fra resturangen som vi har her vi bor :')
Ellers etter jeg har vært gravid har jeg spist enormt mye med grønne epler. Det er liksom blitt snacken min på jobb eller når jeg føler jeg begynner å bli sulten.

Baguett med litt smør, ost varmet i mikroen og ha noen skiver paprika har jeg også fått ned når jeg har hatt "gode" dager der kvalmen ikke har vært på sitt værste.

Å i helga har jeg hatt sikkelig lyst på paprika potetgull, så det har vært redningen min i dag når kvalmen har vært værst.. Ikke sunt, men men :s
 
Her i huset har ikke matlysten vært et problem. Heller tvert om. Jeg har lyst på mat hele tiden.

Hittil har jeg heldigvis nesten bare cravet veldig sunn mat. Masse frukt og grønt, grovt brød, proteinrikt pålegg, fiber, jern etc. Fiskekaker! Yougurt, musli, nøtter.

Jeg er alltid veldig glad i «sur» mat, altså syltede ting og eddik etc, men nå er det helt ekstremt. Vil ha eddik på alt, spiser oliven som godteri, sylteagurk på leverpostei er det nydeligste jeg kan tenke meg etc.
 
Var i butikken før helgen og så rislunsj, tenkte bare at det ville være godt.
Var sulten før jeg skulle legge meg i går og gikk for den [emoji28]
Det var tomt på 0,nix og jeg hadde bare såååå lyst på mer [emoji23]
Annet enn det har jeg ikke hatt noen skikkelige cravings [emoji14]
 
Back
Topp