Cravings

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Har dere fått noen cravings enda? Ting dere spiser masse av som dere ikke gjorde før?

Jeg spiser masse epler!

Har dere fått noen cravings enda? Ting dere spiser masse av som dere ikke gjorde før?

Jeg spiser masse epler!

Druer og sånne sure føtter smågodt [emoji7] så har jeg helt hekta på farris med lime!

Er visst samme som i forrige graviditet, da spiste jeg mest rista brød med ost..[emoji23] men også med banan på.. nytt av året[emoji38] Sure ting er digg.. epler overraskende godt:)For ikke å snakke om cola[emoji7] Og noen ganger blir jeg helt gæærn etter hvetebakst..veldig avsmak på oliven, fisk og mye smaker annerledes

Sure ting her også. Epler, appelsiner, bris. Brunost og hvitost.

Fisk og andre matsorter smaker rart.. Blir kvalm av mye.

Vet ikke helt om jeg har fått noen cravings sånn sett :/ men jeg drikker mye taffelvann med kullsyre. Er veldig tørst. :) blir spennende å se om jeg får noen skikkelige cravings etterhvert[emoji23]

Vil vel ikke kalle det cravings men har funnet et par ting som jeg føler hjelper litt på kvalmen.. så jeg spiser epler, mariekjeks, riskaker og drikker iste.... alt annet gjør meg stort sett bare kvalm

Har ikke fått no cravings enda, sliter mer med kvalme og dårlig matlyst.. Ingenting som frister egentlig. Men de 2 siste ukene har jeg spist grønne epler og havrekjeks for å holde kvalmen i sjakk. Å det er ting jeg aldri har vært spesielt glad i før gravididteteten :o :')

Moro å høre at flere er hekta på epler hehe :) Her går det sånn opp og ned også! Hadde sykt lyst på søtpotetfries med aioli, men da mannen kom hjem med aiolien klarte jeg ikke lukten av den en gang.

Hadde sykt lyst på søtpotetfries med aioli, men da mannen kom hjem med aiolien klarte jeg ikke lukten av den en gang.
Sånn har jeg hatt det med flere ting, siste var at jeg plutselig fikk lyst på fiskeboller av alle ting, så da hadde sambo fiksa det til middag når jeg kom hjem fra arbeid i går, greide ikke å spise noe :laughing002 må liksom ha det jeg har lyst på med en gang, hvis ikke er det for seint

Sånn har jeg hatt det med flere ting, siste var at jeg plutselig fikk lyst på fiskeboller av alle ting, så da hadde sambo fiksa det til middag når jeg kom hjem fra arbeid i går, greide ikke å spise noe :laughing002 må liksom ha det jeg har lyst på med en gang, hvis ikke er det for seint
Hahah ja ikke sant!

Ikke fått noe særlig cravings ennå, klarer knapt mat så spiser det som frister der og da. Er utrolig kvalm og lite som frister.

Eg har ikkje fått noke cravings eg o_O
Men i går så fekk eg brennande behov for fryste jordbær, og det har eg jo sjølsagt ikkje :angelic:
Så eg for min del veit ikkje ka cravings er :laughing025

Back
Topp