Cravings??

Når man har både lyst på sjokolade og appelsin?? Tvillinger da eller?
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Melk! Har aldri likt å drikke ren melk, men nå må jeg bare ha det Kom litt overraskende også, for sist svangerskap hadde jeg ingen cravings.
Håper jeg får samme craving! [emoji28]
Klarer ikke å drikke 'ren' melk.

Appelsiner går det en del av etter hvert[emoji1] I går fikk jeg akutt lyst på pizza fra Dollys (som jeg ikke tåler og ikke har spist på 15 år sikkert), pommes frites og Pringles med barbeque-smak (eksisterer det fortsatt?) [emoji23][emoji85]

Sist fødte jeg i juni i 2014. Den varmeste sommeren siden 70-tallet eller noe sånt. Hadde sykt cravings på vannmelon da. Men opplevde at cravingsene kom i siste trimester. Nå har jeg ingen, bortsett fra at jeg synes at vann smaker veldig mye bedre og drikker sikkert dobbelt så mye som før.

Jordbær! Spist det omtrent hver dag i 2 mnd [emoji23] sliter ellers med matlyst.

Vannmelom[emoji5]

Jeg har så lyst på en røyk at jeg holder på å dævve til tider.. Og jeg som ikke har røyka fast på årevis.. brukte snus frem til jeg fikk positiv test men da ble det brå slutt... gått så fint.. men nå siste mnd!OMG! Prøvd det meste annet sjokolade, frukt. Men skikkelig abstinens/cravings følelse.. trur jeg kan lukte at noen står og røyker på mils avstand. Lukter så godt, bare å løpe videre.

Jeg har så lyst på en røyk at jeg holder på å dævve til tider.. Og jeg som ikke har røyka fast på årevis.. brukte snus frem til jeg fikk positiv test men da ble det brå slutt... gått så fint.. men nå siste mnd!OMG! Prøvd det meste annet sjokolade, frukt. Men skikkelig abstinens/cravings følelse.. trur jeg kan lukte at noen står og røyker på mils avstand. Lukter så godt, bare å løpe videre.

Føler med deg! Aldri snusa, men røyka før eg blei gravid med nr.1. Ser folk røyke nå i fineværet å får ekstremt lyst å fyre opp en selv ‍♀️[emoji23] skummelt ! Mn holder meg vekke[emoji123]

Crüsli og Biola... dyrt i lengden [emoji849][emoji849]
Bra for magen, da :P Skal lage en skål til kveldsmat nå selv!

Jeg er mer sulten enn vanlig for tida, og craver en kraftig frokost, nemlig: en svær porsjon havregrøt med en skje peanøttsmør i og banan og bær på toppen :D Da holder jeg til lunsj, haha.

Alt med tomatsaus og iiiiiiskald cola zero med isbiter. Heldigvis begrenser det seg selv ganske mye :hilarious:

Back
Topp