Cravings

Sitron, så sitronsaft, lemonade, fanta lemonade eller best av alt, lemonade slushen på McDonald's. ..

Får noen innfall etter andre ting også innimellom, som oreos her om dagen, ostepop eller havreknekkebrød med brelett. .

Uhhh havreknekkebrød med brelett fikk meg i fyr nå altså :D nam!

Sjokolademelk og skummamelk... Det går sikkert halvannen liter melk i døgnet for tida. Må prøve å begrense meg litt, magen tåler det egentlig ikke så godt!

• Melk
• Havregrøt
• Dobbel cheese med pommfri fra McDonalds
• Solo
• Grove polarbrød med Norwegia og snack-paprika!

Faktisk ikkje hatt nokon spesielle cravings [emoji106]

Havrefras, melk, sjokolade og jubileumsbolla fra Baker Hansen.

Men også sunn mat, eller bare rett og slett mat. Vil spise hele tiden :)

Også har jeg samme Pica som sist, som får meg til og høres fullstendig gal ut :( Men jeg bare sier det... Jeg har cravings på såpe :(

Havrefras, melk, sjokolade og jubileumsbolla fra Baker Hansen.

Men også sunn mat, eller bare rett og slett mat. Vil spise hele tiden :)

Også har jeg samme Pica som sist, som får meg til og høres fullstendig gal ut :( Men jeg bare sier det... Jeg har cravings på såpe :(

Kun lukte på håper jeg[emoji85][emoji85]
Spesiell type såpe da eller?

Kun lukte på håper jeg[emoji85][emoji85]
Spesiell type såpe da eller?

Klarer akkurat og motstå. Men tøft altså o_O mest lukting og at jeg ser på såpe videoer på youtube... (Er tydeligvis ikke den eneste, puuh)

Men altså siden du er snill som spørr så deler jeg gjerne! :) Det er spesielt skummet til noen shampoo typer som frister (bamboo, purology, kyle perry) Lavendel såpe, flytende vaskemiddel og blå tøymykner (outdoor fresh)

Klarer akkurat og motstå. Men tøft altså o_O mest lukting og at jeg ser på såpe videoer på youtube... (Er tydeligvis ikke den eneste, puuh)

Men altså siden du er snill som spørr så deler jeg gjerne! :) Det er spesielt skummet til noen shampoo typer som frister (bamboo, purology, kyle perry) Lavendel såpe, flytende vaskemiddel og blå tøymykner (outdoor fresh)

Godt å høre du ikke spiser den [emoji85]

Urge.... Som jeg aldri drikker ellers! Og sjokolade. Er et under at jeg ikke går mer opp i vekt:p

Er generelt fysen på alt om dagen, både mat og snop. Blir visst snop hver dag:oops:

Sjokolademelk og skummamelk... Det går sikkert halvannen liter melk i døgnet for tida. Må prøve å begrense meg litt, magen tåler det egentlig ikke så godt!
Hadde så dilla på sjokolade melk og melk generelt for noen uker siden. Gikk så mye melk her hjemme :hilarious:

Back
Topp