Cravings

En eller to?

Elsker forumet
Septembergull'17
Har du cravings på noe nå?

Jeg bare må ha fersken...og de må være litt harde!
Og MÅ ha isbiter!!!!

Sjokolade [emoji85][emoji849][emoji26][emoji515]
Prøve å styre mæ, men det e ikke lett [emoji28]

Mer brødmat enn vanlig. Særlig godt med ristet brød :-)

Snickers is smaker også veldig godt om dagen :-)

Ååå, da har jeg forklaring/unnskyldning. Vil heller spise søtt enn mat om dagen jeg[emoji86] "sjokoladepudding med vaniljesaus til middag"? Høres ut som en kjempeidé[emoji23]

Jeg ventet gutt og har igrunn hatt salt og mat som favoritt, mot forrige svangerskap hvor søt var the big thing. Da fikk jeg jente.

Men nå etter jeg gikk ut i perm har jeg fått skikkelig søtsug [emoji85] Håper ikke det ble et kjønnsbytte der inne [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Dere som craver isbiter ; har dere sjekket HB nivået deres?:) gjerne en sammenheng mellom lav blodprosent og lysten på isbiter:)
Ei stund siden jeg sjekka det, men var ikke noe galt da. Hadde det likt sist svangerskap også med isbiter. Og det varte ei god stund etterpå!
Har slitt ut en isbitmaskin på tre år...så nå måtte vi kjøpe ny ;)

Har ikke hatt noen spesielle cravings.. Sjokolade, som vanlig... Så frukt og ifa heeeelt i starten av sv.skapet [emoji4]

Mer brødmat enn vanlig. Særlig godt med ristet brød :-)

Snickers is smaker også veldig godt om dagen :-)

Sist svangerskap levde jeg de første månedene på Snickers is [emoji85] spydde opp alt bortsett fra isen [emoji85][emoji28] Snickers is ble aldri det samme igjen etter graviditeten [emoji38]

Jeg ventet gutt og har igrunn hatt salt og mat som favoritt, mot forrige svangerskap hvor søt var the big thing. Da fikk jeg jente.

Men nå etter jeg gikk ut i perm har jeg fått skikkelig søtsug [emoji85] Håper ikke det ble et kjønnsbytte der inne [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Hahaha[emoji86][emoji23]

Sitron, så sitronsaft, lemonade, fanta lemonade eller best av alt, lemonade slushen på McDonald's. ..

Får noen innfall etter andre ting også innimellom, som oreos her om dagen, ostepop eller havreknekkebrød med brelett. .

Back
Topp