Cravings?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Noen som har begynt å få dilla på noe? :D

Jeg har vel ikke helt dilla-dilla enda, men må gjerne ha etpar nektariner/fersken hver dag.... de kan jeg nemlig spise selv om jeg er kvalm... :D

Noen som har begynt å få dilla på noe? :D

Jeg har vel ikke helt dilla-dilla enda, men må gjerne ha etpar nektariner/fersken hver dag.... de kan jeg nemlig spise selv om jeg er kvalm... :D

Har spist nesten 3 kurver nektariner mellom kvalmebølgene den siste uka, så kan vel kanskje innrømme at jeg har en liten craving for det :bag:

Har egentlig ikke dilla på en spesiell ting mer sånn at det kommer over meg at jeg får skikkelig lyst på et eller annet. I går var det akutt lyst på bamsemums:p som jeg ikke har spist på mange år tror jeg!

Har egentlig ikke dilla på en spesiell ting mer sånn at det kommer over meg at jeg får skikkelig lyst på et eller annet. I går var det akutt lyst på bamsemums:p som jeg ikke har spist på mange år tror jeg!
Jeg har det helt likt! Får jeg lyst på noe så MÅ jeg ha det, og gjerne med en gang ;) det varierer også fra dag til dag hva jeg vil ha. Samboeren har helt gitt opp å prøve å få bestemme middag:smiley-bounce022 er også blitt ekstremt lettpåvirkelig i forhold til reklame. Ser jeg en reklame for en kjeks så klarer jeg ikke tenke på noe annet før jeg har fått den! Huff, ikke helt bra!

Tomater, citrusfrukter og avokado

Jeg har lyst på is hele tiden.
Det har gått i lollipop noen uker, men etter kvalmen slapp har jeg hatt mer lyst på den usunne varianten[emoji85] Royal trippel fra diplom is[emoji39]
Også er vannmelon jeg bare MÅ ha[emoji4]

Idiotisk nok så får jeg tydligvis ikke nok salt... Og druer!

Grønne sure epler [emoji7] og vann får ikkje nok vann! [emoji23] ikkje så gale som sist da drakk jeg fort 5l til dagen(har altid drukket mye ca.3l til dagen)

Back
Topp