Cravings?

SLUTT Å SNAKK OM VANNMELON. Æ har dødslyst på men ikke fått i enda [emoji13]
 
Kjørte forbi gilde fabrikk på tirsdag og hatt dilla på røkt kjøttpølse etter det. Vet det ikke er bra men er jo så godt! Kald pølse og spise det inni
 
Thaimat... grrr! Spist takeaway til middag 4 dager på rad nå Stekte eggnudler med kylling og vårruller med sweet chilisaus
Jeg spiser ALTFOR MYE. Er fra før veldig slank og lang, men nå buler det ut både mage og litt til, huff.
Magen er bunnløs, og det går ikke over! Hjelpes
 
Ristet skive med bringebær syltetøy, har ikke tellinga på hvor mange skiver jeg akkuratt har spist, men det må hvertfall minst være 6[emoji23]
 
Får håpe de har [emoji23] Jordbæra fra Rema og var veeeeldig gode! [emoji7]

E den belgiske som e komme no å den e generelt my bedre enn den spanske vi hadd for litt siden. Jo nærmere norge bære kjæm fra jo bedre. Spist ei stor skål m jordbær å vaniljekesam i gårkveld. Kunna levd på sånt æ no.
 
McFlurry m nonstop [emoji7]
Ska test ut den nye m daim å salt lakris i dag trur æ.
Å som alltid e jordbær m vaniljekesam rååååågodt [emoji173]️
Mcflurry med nonstop og litt ekstra sjokoladesaus...:p Tenker på den kombinasjonen ganske så ofte, og overbevist om at det kommer til å bli vekta mi sin undergang... evt oppgang:eek::D
 
Mcflurry med nonstop og litt ekstra sjokoladesaus...:p Tenker på den kombinasjonen ganske så ofte, og overbevist om at det kommer til å bli vekta mi sin undergang... evt oppgang:eek::D

Sist fikk æ feil å oppdaga det på bussen å endt m daim blæsj
Å den m daim å lakris gangen før dær.
Har et indelig savn etter den m nonstop no.
Bli 1 i uka ca å det e innafor.
 
Sist fikk æ feil å oppdaga det på bussen å endt m daim blæsj
Å den m daim å lakris gangen før dær.
Har et indelig savn etter den m nonstop no.
Bli 1 i uka ca å det e innafor.
Oh no! Feil is, det er nedtur det!:wideyed::shifty: Jeg holder meg foreløpig til den gode gamle nonstop'en, så får man evt eksperimentere med nye smaker etterhvert.. Om det frister så klart;)
Har ikke spist det no oftere jeg heller, men stygt redd for endring i det mønsteret jo nærmere sommeren og varmen man kommer!:facepalm:
 
Oh no! Feil is, det er nedtur det!:wideyed::shifty: Jeg holder meg foreløpig til den gode gamle nonstop'en, så får man evt eksperimentere med nye smaker etterhvert.. Om det frister så klart;)
Har ikke spist det no oftere jeg heller, men stygt redd for endring i det mønsteret jo nærmere sommeren og varmen man kommer!:facepalm:

Ska ikke se bort fra at det blir oftere hær å. Fått døgnåpen mcD hær vi bor. Ikke bare bra altså [emoji23]
Ska ikke utforsk nå mer æ heller. Det e bare nonstop som e branok
 
Back
Topp