Nilen Gift med forumet Aprilbarna`15 Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017 3 Feb 2017 #21 Mat med masse karbohydrater og fett Prøver å spise sunt og balansert, men craver likevel kaker og pizza
Mat med masse karbohydrater og fett Prøver å spise sunt og balansert, men craver likevel kaker og pizza
Vår88 Elsker forumet Maiblomstene 2017 3 Feb 2017 #22 Har skikkelig sviske cravings Det har sine fordeler og ulemper kan man si....
M Mammamai17 Betatt av forumet Maiblomstene 2017 4 Feb 2017 #23 Sushi! Selvsagt ikke rå da, forrige uke spiste vi det tre ganger synes ikke noe særlig om det før jeg ble gravid...
Sushi! Selvsagt ikke rå da, forrige uke spiste vi det tre ganger synes ikke noe særlig om det før jeg ble gravid...
M minnieme Flørter med forumet 6 Feb 2017 #24 Mammamai17 skrev: Sushi! Selvsagt ikke rå da, forrige uke spiste vi det tre ganger [emoji14] synes ikke noe særlig om det før jeg ble gravid... Klikk for å utvide … Hvilken sushi bestiller du da? Synes det er vanskelig å forklare til dem som jobber der.
Mammamai17 skrev: Sushi! Selvsagt ikke rå da, forrige uke spiste vi det tre ganger [emoji14] synes ikke noe særlig om det før jeg ble gravid... Klikk for å utvide … Hvilken sushi bestiller du da? Synes det er vanskelig å forklare til dem som jobber der.