Cravings

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Noen som har begynt med cravings enda? Selv var det paprika jeg brått er fysen på.. Og jeg som ikke er veldig glad i paprika til vanlig. Litt på brød med ost, men nå er det snakk om nesten en halv paprika per skive [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] lol

Heldigvis ikke enda. Hadde en periode jeg bare "måtte" ha sjokoladekaken til Baker Hansen sist. Og nåde samboeren om han hadde kjøpt sjokoladekake fra et annet sted, for de var nemlig VONDE :P

Synst melk smaker ekstra godt! Hadde helt dilla på det sist og var helt panisk hvis vi hadde lite igjen og mannen forsynte seg, så skulle ikke forundre meg om jeg fikk det denne gang også [emoji23] haha.

Melk! Oh du store så godt det er med melk da! Helt ekstremt! Og saltsyk er jeg for tiden.. husker med første, så var det sure/syrlige saker som gjaldt. Nå derimot.. wow [emoji14] kan spise en potetgullpose i en jafs for meg selv.. helst for meg selv [emoji14] vil ikke dele godisen [emoji23]

Eh.. Leverpostei og majones. Blir helt skremt av meg selv. Selvsagt servert med melk :joyful:

Utrolig flott! Og så gøy at du driver med hest!
Så tidligere at du bor i Østfold, få jeg spørre om du bor langs kysten?
Bor i Fredrikstad. Synes det er gøy å ta litt bilder, selv om det ikke blir så mye tid til det om dagen. Har ei venninne som lurte på om jeg ville ta gravid bilder med henne. Hun har termin i april [emoji4]

Sent from my F3311 using BV Forum mobile app

Å så gøy! Vil hun ha ett spesielt tema for bildene?
Jeg er bosatt i Moss :playful:
Har ikke kommet med noe ønske. Og jeg håper hu får overnatte hos mormoren for de bildene må vi egentlig ta dagen etter at vi har planlagt, for det hu ikke vet er at jeg har satt opp babyshower de dagen. Så det er helt perfekt, at hu selv har tatt initiativ til å komme ned til meg. Da aner hu i alle fall ingenting! *spent*

Har ikke lyst på noen ting jeg og synes egentlig ingenting smaker spesielt godt [emoji14]
Forrige gang jeg gikk gravid hadde jeg cravings på sjokomelk. Og det MÅTTE være de små pakkene med sugerør [emoji14] men den kom ganske mye lenger ut i svangerskapet.

Bruker aldri å drikke det ellers men fikk plutselig lyst til å kjøpe meg husholdningssaft her en dag og nå har jeg drukket opp nesten alt [emoji23]

Tja, polarbrød med smør. Til å være en som ikke spiser karbohydrater i den formen. Tja det har blitt spist i dag [emoji23]

Back
Topp