Cravings.....

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
Noen som craver på noe allerede? De siste dagene har jeg spist sykt mange appelsiner og nå i kveld fikk jeg helt sykt lyst på gulrøtter, så måtte gå på butikken. Sitter her å knasker:p

Appelsiner og epler smaker ekstra godt. Men ikke cravings på no spesielt. Ikke noe jeg mååå ha liksom

Men spiser alt for mye, eller for ofte. Eneste som hjelper mot kvalmen.

Ikke like kvalm som med datteren mim. Daaaaa var jeg kvalm i uke 6-7 og 8 da. DjiiiZ. Er nå 6+4 om kvalm igjen. Usj. Hadde ikke savnet denne kvalmen :p

Gått rundt og hatt lyst på dundersalt av alle ting [emoji23]
Har egentlig ikke spist sukker på 6 mnd, men i slutten av desember begynte ett sug å melde seg gitt [emoji12]

Jeg har ikke kjent noen cravings før jeg nå nettopp fikk sykt lyst på peanøttsmør og slukte to skiver [emoji23] DET er lenge siden sist...

Herregud, sist hadde jeg sinnsyke cravings på hamburger en periode. Kjørte forbi et skilt med et bilde av en burger på, jeg begynte å gråte... håper jeg slipper det nå:)

Spiste kaviar og majones på skiva iste. Har ikke spist det siden jeg var 10 år ellernoe heheh.

Appelsiner og epler smaker ekstra godt. Men ikke cravings på no spesielt. Ikke noe jeg mååå ha liksom

Men spiser alt for mye, eller for ofte. Eneste som hjelper mot kvalmen.

Ikke like kvalm som med datteren mim. Daaaaa var jeg kvalm i uke 6-7 og 8 da. DjiiiZ. Er nå 6+4 om kvalm igjen. Usj. Hadde ikke savnet denne kvalmen :p

Kvalmen kom sterkere hos meg i dag og 5+6, men værst på kvelden enn så lenge.

Må ha sure ting har jeg funnet ut :p alt fra surt godteri til sitroner, jeg hiver innpå :p nå sitter jeg å knasker de rosa/blå "flaskedropsene" jeg har igjen fra halloween, er nå overlykkelig for at jeg kjøpte en hel godteripose full av de! :p

Må ha sure ting har jeg funnet ut [emoji14] alt fra surt godteri til sitroner, jeg hiver innpå [emoji14] nå sitter jeg å knasker de rosa/blå "flaskedropsene" jeg har igjen fra halloween, er nå overlykkelig for at jeg kjøpte en hel godteripose full av de! :p
De er farlig gode [emoji7] spiste noen av de i helga [emoji6]

Har ikke noe spesielt akkurat nå, annet enn at jeg kun har lyst på salt snop/mat når jeg er kvalm. Maarud lettere salt chips hjelper litt på kvalmen, det og farris :)

Har ingen, hadde faktisk ikkje siste heller. Eller, sjokolade - men det smaker jo alltid godt :D

med guttungen fikk jeg helt sykt masse cravings.. var en uke jeg bare spiste sitrongele... eller satt og knasket hele agurker..
Foreløpig har jeg bare merket et veldig sug etter det som er salt. Ikke egentlig potetgull eller salt godis, men salt mat - typ salami og spekemat som man jo helst skal styre unna...

Har styrt unna så langt! Men selvom jeg ikle er veldig kvalm, så har jeg fått avsmak for alt av godteri! Og det er jo bare bra, spør du meg! Kan spise 1 eller 2 sure godtebiter, men så holder det! Før jeg ble gravid var jeg verdens største godtegris!

Back
Topp