Cravings

Felicidad

Gravid med # 1
Har dere cravings? Hva craver dere i så fall på ? Hos meg går det mest i potet av alle slag (pommes frites med ketchup, kokt potet moset med smør, noisettes med saus osv.), haha... men det er det eneste jeg klarer å holde på i flere timer. Drikker også mye Zero-saft med fersken-smak, spiser eple og klementin.

Ingen spesiell craving, men får akutt lyst på ting, en dag fikk jeg plutselig skikkelig skikkelig lyst på lakris, ellers spiser jeg mye klementiner for tiden :-)

Pepperkake dyppet i melon yoghurt! ❤

Igår var det cheeseburger fra mac'ern. Klarte å motstå fristelsen, men kjenner den samme cravingen idag... spørs om det må bli burger til middag i helga ;)

Igår var det cheeseburger fra mac'ern. Klarte å motstå fristelsen, men kjenner den samme cravingen idag... spørs om det må bli burger til middag i helga ;)

Det har jeg hatt også lyst på omtrent siden jeg ble gravid! Har klart å holde meg unna enn så lenge, men blir ikke helt det samme å lage hjemmelaget :P

Jeg har vært ett par ganger på drive-in bare for å handle cheeseburger :D var det eneste jeg kunne tenke meg å spise :P

Jeg har ingen cravings, heller motsatt problem, at det er ingenting jeg har lyst på :( Så her går det i mat som jeg tror jeg kan klare å få ned :/ på ferie har det gått i toast, tynn pizza og stekt ris :P

Åh, jeg har vært noen runder på Mc Donalds ja . Pommes frites dyppet i ketchup er desverre en av de få tingene jeg får i meg for tida :p blir også med en cheeseburger da. Haha

Appelsinjuice og Fun saft med sitron og en anna frukt. Har alltid lyst på junkfood men er flink å styre unna.

Back
Topp