Cravings

englemamma18

Elsker forumet
Noen som har fått noen cravings enda? 10+0: Jeg har så lyst på melk og noe søtt hele tiden, og godteri spiser jeg nesten aldri til vanlig. Jeg har også veldig lyst på salami, men den holder jeg meg for god til å gi etter for.
Skriv gjerne hvor langt dere er kommet.
 
Til tider godtesyk jeg og på søtt.. Alltid vært glad i salt tidligere.. Hadde lite cfavings sist. Det var liksom spesifik mat. Så håper litt på en lillesøster her. Følt meg litt mer kvalm og hatt litt hodepine som egentlig føles over. Men vet ikke hvilken uke jeg er i
 
7+4

Cherrytomater, vannmelon og spagetti med kjøttboller :D
 
Jeg har så lyst på sushi! Og det blir dyrt å spise det så ofte :)
 
I dag ble det sushi til både lunsj og middag. Skjønner ikke hvorfor jeg har så utrolig cravings på det!?
 
Jeg også craver sushi hele tiden. Tror det er på grunn av fisken, avokado, ris og ingefær! :p ingenting som gjør kvalme værre, kun bedre :)
 
Er 9+2 og må ha frukt, fersken, nektariner og plommer+ norske jordbær ☺ ikke noe galt I å crave på det men håper det går over innen sesongen for disse fruktene er over ☺
 
Altså, jeg har cravings på risgrøt. Hahaha! Og frukt generelt. Liker ikke kaffe lenger, drakk mye kaffe før!
 
Er 9+2 og må ha frukt, fersken, nektariner og plommer+ norske jordbær ☺ ikke noe galt I å crave på det men håper det går over innen sesongen for disse fruktene er over ☺

Jeg har begynt å crave bringebær, så hvis det ikke går over, får jeg håpe bringebærsyltetøy metter lysten når sesongen er over :D
 
Back
Topp