Cravings

Isbiter!! Begynte for noen uker siden å tenke på snø. Hadde sånn seriøst lyst til å ete kram snø!! Så tok frem blender å lagde meg snø. Men nå går det i og knaske isbiter. Gjort det på slutten med dem to forrige også :-D
 
Okei da, har drukket mange liter sjokomelk de siste ukene, til frokost. Og tidligere (før sommerværet kom, haha) mye slush. ;)
 
Isvann :). Og norske jordbær og pepsi max. Kunne godt vært foruten pepsi max :-/
 
Isbiter, blir nesten aggressiv når ungene og samboer også vil ha, livredd for at der ikke er nok til meg!:D:p
 
Cravings på lukten av bensin og whitesprit, og lignende! Kan jo ikke sitte å sniffe på det akkurat, så frustrerende :p
 
Brød fra maschmanns mathall, med vegansk hvitløksaioli og agurk. Kanskje ikke superspesielt, men det MÅ være fra machtmanns mathall og det må være det pålegget på.. og jeg har spist ekstreme mengder i det siste, så baby kommer til å stinke hvitløk når hun kommer ut :p
 
Last edited:
Isbiter, iste og jordbær her! Men er avhengig å ha melk i hus også :p Hvis ikke må sambo avgårde å handle!!
 
Cravings på lukten av bensin og whitesprit, og lignende! Kan jo ikke sitte å sniffe på det akkurat, så frustrerende :p
Hahah samme. Super frustrerende. Samboeren driver å drar med seg hjem sånne store tysjer fra jobb, glemmer de hjemme, så tar nye på jobb.. Så ligger masse rundt i huset og de lukter så godt... Får lyst til å sitte å lukte på de :p
Eller White sprite uti boda... Eller den insektssprayen jeg kom over igår :rolleyes: :p
 
Isbiter!! Begynte for noen uker siden å tenke på snø. Hadde sånn seriøst lyst til å ete kram snø!! Så tok frem blender å lagde meg snø. Men nå går det i og knaske isbiter. Gjort det på slutten med dem to forrige også :-D

Ååå, kram snø hørtes godt ut :D

Her går det i knust is og jordbær. Åsså elsker jeg betonglukt for tiden! Kunne gått inne på fliserbutikker eller bare stått i kjelleren i timesvis :wacky:

Dere som spiser vannmelon, fjerner dere frøene? Eller er det bare jeg som er sær å ikke liker di :p
 
MÅ ha isbiter og vannmelon :)

Og elsker lukten av klor!!!! Vil bare sette meg ved ett klorbasseng og lukte...
 
Vannmelon. Vi kjøper vannmelon for 70-80,- annenhver dag nå. Gjort det i flere uker. Begynner å bli dyrt :p
Sniker litt, og må si at profilbildet ditt gir meg helt sinnsykt lyst på mozarella og tomat med olivenolje, salt, pepper og litt sitron oppå! Utrolig dumt tidspunkt å få lyst på det halv 12 på en søndagskveld :p
 
Sniker litt, og må si at profilbildet ditt gir meg helt sinnsykt lyst på mozarella og tomat med olivenolje, salt, pepper og litt sitron oppå! Utrolig dumt tidspunkt å få lyst på det halv 12 på en søndagskveld :p

Haha, deilig! Her var det hamburgere fylt med mozzarella, tomat, basilikum og chili til middag i dag. Så god blanding ❤️
 
MÅ ha isbiter og vannmelon :)

Og elsker lukten av klor!!!! Vil bare sette meg ved ett klorbasseng og lukte...
Hehe har også super cravings på klorlukt, har aldri vasket badet så ofte som nå, pøser på med klor og tar med mini på badeland nesten hver helg.
 
Ååå, kram snø hørtes godt ut :D

Her går det i knust is og jordbær. Åsså elsker jeg betonglukt for tiden! Kunne gått inne på fliserbutikker eller bare stått i kjelleren i timesvis :wacky:

Dere som spiser vannmelon, fjerner dere frøene? Eller er det bare jeg som er sær å ikke liker di :p
Åh betong!!! Hva er greia? Og biler! Garasjen lukter himmelsk for tiden... Helt weird, sånn var det sist også. Lurer på hva det er kroppen prøver å fortelle meg...!
 
Back
Topp