Cravings

Jeg er nesten skuffet over mine cravings denne gangen!!
Med nr en så var det krabbeklør, spiste flere kilo i uken,var helt villt.
Med nr to var det slush og softis med sjokolade på, så da var det gale tilstander hver eneste dag, mannen måtte kjøre ut hver eneste dag både to og tre ganger for dagen å kjøpe til meg!
Denne gangen så er cravingsen helt schizofren, jeg har lyst på jordbær, blåe druer, saltstenger, smash, gulrot duppet i peppes rømmedressing, bestillingspizza, krokanrull, salte skruer, appelsin, is, plommer, spekemat(men kan ikke spise det), og når jeg får det jeg bare MÅ ha, så vil jeg ikke ha det alikevell, men heller ha noe annet.. Er bare en ting å si og det er at jeg er helt håpløs!! fortiden..

Sjokolade ❤️ men det hadde jeg egentlig cravings på før jeg ble gravid også ;)

Hadde cravings de første mnd, men nå er det helt borte. Da var det gulrøtter, peanøttsmør med blåbærsyltetøy og lollipop is:p Litt skuffet over at jeg ikke har noen cravings nå o_O

Appelsinjuice!! :)

Iskald melkesjokolade er definitivt høyest på lista om dagen! Husholdningssaft også som er iskald ❤ Det varierer veldig gjennom ukene merker jeg :p Hadde noen dager med nugatti, men det ga seg igjen ganske så fort. Også får jeg mer og mer lyst på appelsinjuice! Alt av drikke må være iskaldt ellers blir jeg kvalm :p

Back
Topp