Cravings

kvbaby

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Herregud, jeg har SÅ cravings på is! Hver kveld kommer suget, mens på dagtid merker jeg ingenting til det. Skikkelig sånn "før mensen" cravings :p får så dårlig samvittighet når jeg spiser noe søtt også. Er normalvektig fra før av, og vil ikke legge på meg såå mye. Fler enn meg som sliter med usunne cravings? Hva spiser dere da, eller klarer dere å holde dere? :)

Må ha meg en friskis eller lollipo når kvalmen kommer, ikke fordi jeg synes det er så godt, men fordi det hjelper :D Blir fort 2-3 til dagen :D

Jeg har også cravings hver kveld, hvis jeg blir sittende i sofaen.. Skulle gjerne si jeg klarer holde meg, men nei... :hilarious:

Har cravings på rå gulrøtter, og grønn/orange tomater. MEN noen kvelder frister det veldig med is, og om jeg ikke har mere gulrøtter igjen da må jeg bare ta meg en is eller noe annet usunt ;)

Herregud, jeg har SÅ cravings på is! Hver kveld kommer suget, mens på dagtid merker jeg ingenting til det. Skikkelig sånn "før mensen" cravings :p får så dårlig samvittighet når jeg spiser noe søtt også. Er normalvektig fra før av, og vil ikke legge på meg såå mye. Fler enn meg som sliter med usunne cravings? Hva spiser dere da, eller klarer dere å holde dere? :)

Uff..kjenner til det. Er selv normalvektig, og får slike søtsug som deg, med såå dårlig samvittighet etter å ha spist det som er usunt..har alltid is i fryseren og sjokoladepålegg i skapet. :-/ men klarer aldri å motstå fristelsen, så når folk sier : du holder deg virkelig bra gjennom svangerskapet! Er du veldig forsiktig med hva du spiser?" Hehehe, kan tenke deg hva som svirrer i huet da :p

Kan skrive under på at det IKKE er lett å holde seg på skinner under graviditeten..

Åh, så godt å se at det ikke bare er meg! :-D Tenker hele tiden at : alle andre gravide er sikkert kjempe opptatt av hva de spiser hver dag, mens her sitter jeg og dytter i meg is, kjeks og brødskiver med nugatti når søtsuget kommer.." :-/

Her har isen også inntatt hodet nå :/
Prøver å spise minst mulig av det og ha saftis på lur så ikke jeg hiver i meg masse fløte is

Å jada!! Is❤️ Har lyst på is så og si hver dag, tror det er vel så mye at det er kaldt og godt for min del, har ikke så veldig søtsug. Men har blitt mye varmere. Alltid vært så sykt kald spesielt på beina. Pleier vanligvis å sove med sokker og ullsokker nesten hele året, men nå går jeg uten sokker store deler av dagen.

Har ikke fått cravings enda jeg :( Sliter med å spise de samme porsjonene som før for jeg blir kvalm, men er liksom ingenting som frister heller. Absolutt ingenting jeg ikke kan leve uten...uten om vann.

Cravings denne gang er jordbær:happy: bedre enn sist gang da surt smågodt var det jeg hadde lyst på til enhver tid.

Back
Topp