Cravings

Appelsinjuice med isbiter, Tyttebærsaft med isbiter, iskaldt vann med isbiter...:joyful:

Er veldig godt med hummus på knekkebrød, og så ha på epleskiver eller tomater på toppen. Ellers er jeg ganske matlei! Har lyst på spekemat..
 
Her går det 3-5 grønne epler om dagen! Knekkebrød er en slager!
Karbohydrater generelt i grunn...

Klarer fortsatt ikke noe form for kjøtt!
 
Laget litt på slump, kan godt gi deg en ca oppskrift? Smakte grov eplekake:)

Vil gjerne ha :) Kan bake litt i helga så jeg har på kveldstid. Jeg hadde noen gode kanelsnurrer som var laget med grovt mel, eplesyltetøy uten tilsatt sukker, sukrin gold og kanel - men de spiste jeg opp :p Skikkelig søtsug!
 
Måtte brått på butikken og kjøpe mango, pannekaker og surt godteri. Følte det var en sånn 'bare må ha det nå' opplevelse.
 
Går rundt og har veldig lyst på havrelunsj med eple og kanel( fjordland sin tror jeg) og skyr med kokos, naaam, men siden de er så nye er det nesten ingen som har de. Krise :p Ellers har jeg veldig lyst på alt med sukker, men prøver så godt jeg kan å holde det til helgene! :)
 
Går rundt og har veldig lyst på havrelunsj med eple og kanel( fjordland sin tror jeg) og skyr med kokos, naaam, men siden de er så nye er det nesten ingen som har de. Krise :p Ellers har jeg veldig lyst på alt med sukker, men prøver så godt jeg kan å holde det til helgene! :)
Vi har fått dem på narvesen ^_^
 
Jeg har denne uke fått slike akutte Cravings hvor mannen bare må sette seg i bilen :p
Han er god han som gjør det :)
 
I dag er jeg så flau over meg selv! Kjøpte en ostekake fra et bakeri som ikke akkurat var billig, til kaffen på jobben. Tar meg et stykke og den var så sykt god så måtte ta litt til, mens jeg tenker "hm.. Lurer på å drite i å bare ta hele selv og ta med hjem så vi har noe å kose oss med isteden", akkurat i det jeg vurderer å gå til kjøkkenet å hente kaken, hører jeg noen kommer inn ditt og sier "oi! Så flott kake!" F! Da er det for sent! Jeg må dele den :( :p
Haha rett etterpå følte jeg meg så teit og feit :p
 
I dag er jeg så flau over meg selv! Kjøpte en ostekake fra et bakeri som ikke akkurat var billig, til kaffen på jobben. Tar meg et stykke og den var så sykt god så måtte ta litt til, mens jeg tenker "hm.. Lurer på å drite i å bare ta hele selv og ta med hjem så vi har noe å kose oss med isteden", akkurat i det jeg vurderer å gå til kjøkkenet å hente kaken, hører jeg noen kommer inn ditt og sier "oi! Så flott kake!" F! Da er det for sent! Jeg må dele den :( :p
Haha rett etterpå følte jeg meg så teit og feit :p
Tror ikke du er alene om å ha hatt en slik tanke :p
 
Det meste som er friskt :) plommer og druer går det mye i! Og saft og vann :p
 
Har hatt veldig lyst på sushi i perioder, epler og bananer. Akkurat nå går det i vafler haha men lager sunnere vafler så det ikke blir så alt for usunt :)
 
Hadde eplejuice frem til ganske nylig. Men nå når halsbrannen har begynt å komme er det ikke like godt lenger. Nå har jeg ikke noen særlige cravings.
 
Back
Topp