Cravings

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Hva har dere fått dilla på?
Jeg har fått dilla på iskaldt vann, frukt og alt som er "friskt og kaldt" :p
 
Sitron! Spiser gjerne flere for dag :) å iskaldt vann :)
 
Hva har dere fått dilla på?
Jeg har fått dilla på iskaldt vann, frukt og alt som er "friskt og kaldt" :p
Har hatt mye lyst på akkurat de tingene jeg også, men etter noen dager med hosting der jeg har drukket flere liter vann pga jeg tar en slurk for å unngå host hvert 5. sekund, så er jeg snart dritt lei vann... Og all annen drikke egentlig.
 
Har hatt mye lyst på akkurat de tingene jeg også, men etter noen dager med hosting der jeg har drukket flere liter vann pga jeg tar en slurk for å unngå host hvert 5. sekund, så er jeg snart dritt lei vann... Og all annen drikke egentlig.
Kjenner meg igjen! Når influensaen slo til så hostet jeg og kastet jeg opp om hverandre og vann var det eneste legen sa jeg kunne "ta"
Holdt på i tre uker!
Men nå er vann heldigvis godt igjen :)
 
Sukker. Vvrrææælll....
 
Går en del i slush, appelsinjuice med fruktkjøtt, skogsbæryoghurt, hermetisk fersken. Men vil ikke kalle det ordentlig cravings da;)
All slags varm mat går jeg lei av med en gang jeg har spist det.
 
Alt av frukt og grønt! Spesielt appelsiner akkurat nå, for en måneds tid siden var det grønne epler :p Er også hekta på iskaldt vann, så fikk låne isbitmaskina til foreldrene mine :D
 
Har heldigvis ingen spesielle cravings akkurat nå. Sist gang var det bakevarer og en sterk lidenskap for pizzabakeren hehe... Det resulterte i 30 kg ekstra vekt............
 
Ikke noe spesielt. Mye smaker ekstra godt, men ingenting jeg MÅ ha, samme som sist :)
 
Mango har jeg også, og druer. Appelsinjuice og surt godteri.

Jeg kjemper skikkelig mot søtsuget hver eneste dag.
 
Mango har jeg også, og druer. Appelsinjuice og surt godteri.

Jeg kjemper skikkelig mot søtsuget hver eneste dag.
Jeg og!!! Har bakt en del sunnere bakst, som muffins og boller med bla sukringold, havremel og speltmel...! Det stilner søtsuget litt på kveldene:) Laget muffins med havre, revet eple og kanel i går. Kjempegodt!!
 
Jeg og!!! Har bakt en del sunnere bakst, som muffins og boller med bla sukringold, havremel og speltmel...! Det stilner søtsuget litt på kveldene:) Laget muffins med havre, revet eple og kanel i går. Kjempegodt!!

Hvilke muffins?
 
Back
Topp