Cravings?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Det jeg har hatt lyst på flest ganger er slush, men begge gangene jeg kjøpte har det smakt feil:p må kanskje innom og kjøpe en jeg vet jeg liker i morra. Det er jo supergodt:) men her er det mest aversjoner ute og går:p
 
I begynnelsen var sjokolade utrolig godt! :D Det har jeg ikke opplevd i tidligere svangerskap. Og appelsinjuice er veldig godt, men den må være iskald! De andre gangene har det bare trigget halsbrann.

Også er jeg veldig glad i egg.
 
Brødskiver, sjokolade og epler. Da er dagen redda. Trenger nesten ikke middag så lenge jeg har brød :p
 
Love hearts <3
 
Fått dilla på mango! Blir fort 3 stk på en dag...:p
Jeg har også fått en greie med mango. :) Mest fordi jeg så i en svangerskapsbok som mamma hadde fra gammelt av at de anbefalte tørket mango pga. jerninnholdet. Fant ut at det måtte jo være mye bedre å spise fersk mango (smaker bedre også). Så egentlig fikk jeg dilla fordi jeg "oppdaget" at det gikk an å kjøpe mango bare for å spise som den er. Tenker liksom ikke over i mitt rutinepregede hode at det går an å kjøpe frukt som ikke er i standardutvalget (eple, banan, appelsin o.l.), og er i tillegg allergisk mot en del frukt, så jeg går ofte bare forbi fruktdisken.

Ellers merker jeg egentlig ikke "cravings", og vet ikke hvordan den spesielle følelsen som mange har med mat i svangerskapet er. Kjøper mye Dyreparken-is, noe jeg gjør i perioder (ikke bare som gravid). Så jeg kan spise en del bestemte ting med økt forekomst, men det føles ikke annerledes enn når jeg gjør det som ikke-gravid.
 
Back
Topp