Cravings?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Alt som er surt! Spesielt surt godteri (men holder meg til lørdager ;) )
Og salt! :D rugbrød med egg og kaviar <3
 
Ikke noe spesielt :)
 
Lindt sjokoladekuler med kokkoskrem - som helst har ligget i kjøleskapet!
Heldigvis kjøpt dem i utlandet så er ikke så lett å anskaffe nye når det er tomt.
 
Er stor sett sugen på godteri/sjokkis hele tiden. Og sulten på mat hele tiden. Helst litt usunn mat. Men jeg gir ikke etter hele tiden da, heldigvis :) Men er litt slitsomt, gleder meg til etter fødsel når man kan slippe seg litt mer løs og har "ammekaloriene" å spise opp som unnskyldning :p
 
Er stor sett sugen på godteri/sjokkis hele tiden. Og sulten på mat hele tiden. Helst litt usunn mat. Men jeg gir ikke etter hele tiden da, heldigvis :) Men er litt slitsomt, gleder meg til etter fødsel når man kan slippe seg litt mer løs og har "ammekaloriene" å spise opp som unnskyldning :p
Har det akkurat sånn jeg også! Eneste jeg egentlig har lyst på er usunn mat. Og jeg som alltid har vært veldig opptatt av å spise sunt og spiser grønnsaker med god appetitt. Nå smaker det rett og slett ikke godt lenger.. :eek:
 
Grønne druer fra et spesielt merker.
 
Vann med sitronskiver i :)
 
Har faktisk ikke hatt så mye av det denne gangen. Det var en periode jeg åt på klementiner, men nå har det roet seg.

Med guttene var det sjokolade, men heldigvis har jeg mer lyst på frukt enn snop denne gangen :)
 
Er glad i appelsinjuice og salt. Liker å salte litt ekstra hehe. Jeg lager vanligvis det meste av mat uten salt så jeg har gjerne behov for litt ekstra salter nå :) ellers er det ikke noe spesielt jeg er bare Hol. Kvalmen har gitt seg og kroppen er innstilt på at jeg må spise så mye jeg orker. Er vanskelig å holde igjen når magen rumler 1,5 time etter mat :)
 
Frukt i alle farger og fasonger! Jeg har bestandig vært totalt avhengig av sjokolade, men når jeg er gravid finnes det plutselig ikke et fiber igjen i kroppen min som synes sjokkis er digg. Men iskaffe, gjerne det pulveret man blander selv i melk, ohlåård, minst 1 liter om dagen!!
 
Nam nam! Har bare funnet småpakker enda. Kjedelig at det ikke går an å bare kjøpe gul :p
Jeg kjøpte på en kiosk :p kjøpte 30-40 i gangen. Dama bak kassa så litt rart på meg, så jeg sa bare litt lett, "skal ha barneselskap" :p
 
Back
Topp