Cravings??

Kriba1989

Blir kjent med forumet
Noen som har fått noen cravings enda da?
Jeg for min del må drikke masse melk (ca1l) til frokost :P

Kjærlighet på pinne.. haha :angelic: ellers er matlysta ganske laber. Men søtt går ned på høykant.. helst sånne skikkelig estoff bomber også.

Sjokolademelk, den brune i 1 literskartong som er litt "tykk" i konsistensen. Mmmmmmm... *sikle*.. *drømme*.. Huffameg :D

Sjokolademelk, som hun over meg sier, den som er litt tykk i konsistensen. Åh nam... Også fanta og appelsinjuice. Mat hva angår.. Jeg bare spiser alt hele tiden. Det kan gå en dag, så er det noe annet jeg bare "må ha".

Appelsin og surt godt. Salt er også bra. Klarer ikke å spise noe særlig søtt, har ikke lyst på middag (uansett hva), og spiser nesten alltid middag med lange tenner:hilarious:

Frukt-druer,melon,appelsin og annanas :)

Melk, sjokolademelk (sånn oboy som jeg blander selv) og makrell. :) men spiser MYE mindre enn det jeg gjorde før. Blir plutselig stappmett halvveis på tallerken. Veldig uvandt for min del. :p

Her går på eplejuice,og varm kakao.

Ehh... Bare MAT :p

Jeg har ingen cravings egentlig (hadde det ikke sist heller) men det er derimot mye jeg ikke orker tanken på å spise; sjokolade, smågodt, feit mat, matvarer med mye sukker, rømme, majones og stort sett alle sauser. Majones- og rømmebasert mat er jeg ikke noe glad i ellers heller, men sjokolade er jeg egentlig helt vill etter :-)

Back
Topp