Cravings

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Hva craver dere etter nå? Jeg må ha kokos,som i skolebrød. Er i gang med å bake sj.kake for å ha kokos oppå nå:P

Hi hi melkerull har jeg fått dilla på ;)

Vedlegg

• 1452718969259.jpg
    1452718969259.jpg
    56,2 KB · Visninger: 29
Brødskive med kaviar og egg. For tiden må jeg ha det hver dag ;)

De som vet kjønn kan jo skrive d bak,så ser vi om d har en sammenheng:) en artig lek kan være:)

Salte ting og friske ting. Frukt og grønt er strålende, særlig appelsin og klementin og lignende, men også gulrøtter, agurk, selleri, namnam. Og mer cravings på potetgull og nøtter enn sjokolade og sånn, selv om det og dukker opp. Og melk, melk er helt fantastisk godt. Drikker masse melk :D Venter gutt :)

Salte ting og friske ting. Frukt og grønt er strålende, særlig appelsin og klementin og lignende, men også gulrøtter, agurk, selleri, namnam. Og mer cravings på potetgull og nøtter enn sjokolade og sånn, selv om det og dukker opp. Og melk, melk er helt fantastisk godt. Drikker masse melk :D Venter gutt :)
Samme her egentlig, eneste søte er kokos og det får man bare på boller og sj.kake, som jeg liker ihvertfall:p drakk mange friske drinker da vi var i Riga i helga, aldri smakt så godt med en drink før;) (alkoholfri selvsagt):) vet ikke hva som skjuler seg i magen da men.. Kjøpte banan sjokolade og salte nøtter som snacks til flyturen,jeg spiste opp nøtteblandinga for å si d sånn:P

Appelsinjuice, druer og brunost. Aldri likt brunost, men nå må jeg har det på brødskiva både til frokost og lunsj!
Jente.

Back
Topp