Cravings

Brødskiver med leverpostei og agurk! Har spist nesten to bokser siden søndag (testet positivt på tirsdag)

Nei, men det er jo tidlig for min del enda. Det jeg har er at jeg har lyst på noe hele tiden, men finner ikke ut hva det er. Heller mot det salte da

Jeg har gått litt tilbake til barndommen. Har stort sett lyst på pølse med brød og tomatsuppe med masssse makaroni. Namnam! :D

Jeg har gått litt tilbake til barndommen. Har stort sett lyst på pølse med brød og tomatsuppe med masssse makaroni. Namnam! :D
Samme her :D
Fått skikkelig lyst på gamle guilty pleasures som pølse og potetmos og fiskeboller i hvit saus! Namnamnam!

Mannen nekter meg sistnevnte dog :(

Samme her :D
Fått skikkelig lyst på gamle guilty pleasures som pølse og potetmos og fiskeboller i hvit saus! Namnamnam!

Mannen nekter meg sistnevnte dog :(

Vi har fiskeboller i karrisaus ganske ofte. Det er supergodt!! :)

Jeg har så sykt lyst på wienerpølser, og rista brødskive med salami ost og agurk. Salami er litt fyfy så løser det med å steke det litt i panna først.

Tacosaus!! Har hatt det til nesten alle middagene, gubben ser bare rart på meg. Så er eg kvalm på morgonen og ingen matlyst, men på kvelden! Då kjem matlysten.
Er vanligvis veldig glad i sjokolade men det frister ikke.

Tacosaus!! Har hatt det til nesten alle middagene, gubben ser bare rart på meg. Så er eg kvalm på morgonen og ingen matlyst, men på kvelden! Då kjem matlysten.
Er vanligvis veldig glad i sjokolade men det frister ikke.

Sånn...utenom tacosausen...dog det fristet fryktelig da jeg leste dette...hmm...synd det er søndag :P ~ okke-som, samme her!
Også ang. sjokolade. ;)

Som ved forrige svangerskap har jeg valgt å ty til løsvekt-smågodt-tyggis for å stagge det verste mat-suget.
Om jeg lystret på annet vis...ville jeg nok høyst sannsynlig bare spy, læll :P

Potetsalat og vafler! Også hater jeg plutselig salami ... Lukten får meg til å ville spy. Og jeg har alltid vært glad i salami før :(

Back
Topp