Cravings

LykkeligRose

Glad i forumet
Noen som har fått noen cravings enda?

Vet det er veldig tidlig, men siden positiv test har jeg vært veldig glad i makrell i tomat! Til mannens store forskrekkelse :p

Ingen spesielle her enda. Har alltid elsket makrell i tomat jeg da... :happy:

Ingenting enda :) Hadde ikke sist heller før mot slutten, da var jeg helt avhengig av å ha isbiter tilgjengelig! :p Jeg kunne finne på å gråte om vi ikke hadde isbiter :rolleyes:

Ingenting enda :) Hadde ikke sist heller før mot slutten, da var jeg helt avhengig av å ha isbiter tilgjengelig! :p Jeg kunne finne på å gråte om vi ikke hadde isbiter :rolleyes:
Samme her, ang isbitene:)
Ble avhengig og er det fremdeles. Haha!!
Hvilket kjønn fikk du?

Vann med kullsyre :) Farris bris mmmmmm. Er ikke så glad i dette til vanlig. Å nå fikk jeg lyst på :p

Ingen spesielle.. Sliter med matlyst siden INGENTING frister:p men det gir seg forhåpentligvis snart:)

Vet det er veldig tidlig, men siden positiv test har jeg vært veldig glad i makrell i tomat! Til mannens store forskrekkelse :p

Skulle ønske det gjaldt meg mtp at det er sunt. :)
Med førstemann spiste jeg 1-2 brødskiver med makrell i tomat hver dag av ren pliktfølelse, Jeg gikk så utrolig lei, så jeg har ikke orket tanken på det de siste årene!

Nei, ikke craving - men skal jeg spise vil jeg gjerne ha noe som smaker litt, gjerne sterk mat!

- og spinat!

Alt med salt smak:-P

Salt potetgull!!!:excited001

Jeg også har fått helt dilla på makrell i tomat :-p har alltid vært glad i det men nå vil jeg ha det hele tiden! Selvom jeg har fått veldig dårlig matlyst så klarer jeg å få i meg et knekkebrød med makrell i tomat

Ikke dilla, men jeg får PLUTSELIG lyst på ting! Natt til i går drømte jeg om rugsprø med makrell i tomat, og det var nesten foodgasmic når jeg spise nesten en hel tube i går! :-P og i dag var det saltkjekse med smør og hvitost! :-P

Back
Topp