Cravings!!!

MammaIda

Betatt av forumet
På taco, hehe! Har en mann som ikke liker taco, jeg lengter etter å få taco nå.. Noen flere som har cravings? Vanlig så tidlig? 9+0 idag :)

På taco, hehe! Har en mann som ikke liker taco, jeg lengter etter å få taco nå.. Noen flere som har cravings? Vanlig så tidlig? 9+0 idag :)
Fikk det samme selv idag, men det går dårlig med meg som ikke klarer kjøttsmaken. Kun bama kyllingsalat hmmm what to do :p

Lyst på taco du også? Haha, jeg ler av meg selv :D
jepp. mannen skal ut å kjøpe taco shell og salasa i håp om det hjelper litt. ja gjør det selv :D får jeg har lyst på ting som inneholder kjøtt men klarer ikke kjøttsmak

jepp. mannen skal ut å kjøpe taco shell og salasa i håp om det hjelper litt. ja gjør det selv :D får jeg har lyst på ting som inneholder kjøtt men klarer ikke kjøttsmak

Så snill mann du har! Min mann rister på hodet, og sier det bare er noe jeg innbiller meg :P Han står riktignok på kjøkkenet og lager smoothie nå, så han er ikke så verst han heller <3 Hvor langt på vei er du?

Så snill mann du har! Min mann rister på hodet, og sier det bare er noe jeg innbiller meg :P Han står riktignok på kjøkkenet og lager smoothie nå, så han er ikke så verst han heller <3 Hvor langt på vei er du?
Koselig da ❤️ trodde jeg var 6+3 men er bare 5+3/5+4 :) duda? :)

Jeg har cravings på loffskive, smør og grillet kylling, dette kan jeg spise til frokost, middag og kvelds :p
Klarer ikke noe med kjøttdeig i, samme er mat som smaker for mye.

Jeg har cravings på loffskive, smør og grillet kylling, dette kan jeg spise til frokost, middag og kvelds :p
Klarer ikke noe med kjøttdeig i, samme er mat som smaker for mye.
Klarer bare bama sin ferdig salat med kylling. All annen kylling æsj, kjøttdeig æsj og fisk uten om hvit fisk :p

H
Klarer bare bama sin ferdig salat med kylling. All annen kylling æsj, kjøttdeig æsj og fisk uten om hvit fisk :p
Hadde glemt fisk! Klarer ikke det heller, verken rød eller hvit. Sliter veldig med kvalme og oppkast så er glad for all mat jeg orker :p
Når du spiser ferdigsalat får du ihvertfall i deg grønt ;)

H

Hadde glemt fisk! Klarer ikke det heller, verken rød eller hvit. Sliter veldig med kvalme og oppkast så er glad for all mat jeg orker :p
Når du spiser ferdigsalat får du ihvertfall i deg grønt ;)
Jepp og blitt veldig glad i spinat. Hatet det før annet enn på pizza :p

Klementiner. Og av en eller annen merkelig grunn, leverpostei. Aldri vært glad i det...

Skogsbær yoghurt og biola, synes at det er kjempe rart med biola for jeg liker det ikke til vanlig, men nå får jeg ikke i meg så veldig mye annet før på kvelden så veldig godt å ha :-)
Er 6+0 idag :-)

Hockeypucker, klementiner, appelsinjuice og salte kjeks med gulost.

Skogsbær yogurt og saltstenger her, bare MÅ ha!! :D
Våkna midt på natten en natt i forrige uke og hadde sååååå lyst på skogsbær yougurt, men da hadde jeg det selvfølgelig ikke, var vanskelig å sovne igjen da :p

Back
Topp