Cravings?

Ingenting :-) spiser mye frukt da! Men mest fordi jeg alltid er sulten, ikke at jeg MÅ ha det ;-) har enda ingen kick, eneste er at jeg ikke orker tanken på skinke! :-)

Ingenting. Hadde ikke noe spesielt i forrige svangerskap heller, så blir spennende å se om det blir noe cravings denne gangen.
Kanskje jeg helte mer mot søtt forrige gang mens jeg nå heller mer mot frukt.
Og de sier at om du får jente vil du ha søtt, mens om du går med gutt vil du helst ha kjøtt o.l. Så får se om det stemmer da, forrige gang stemte det - det ble jente :-)

Salte ting. Spesielt salt lakris :p Har veldig lyst på spekemat, men det skal man vel holde seg unna :(

Jeg får nye ting hver dag jeg bare MÅ ha. Og da er det omtrent det eneste jeg klarer å spise. Har også fått helt vill craving på vanlig kjøpe-brød som jeg egentlig ikke spiser til vanlig... rart!

Sjokolade og salt potetgull, selv om jeg prøver å begrense meg selv, hihi.

Ingenting:-) Blir kvalm av all mat...

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Ingenting. Hadde ikke noe spesielt i forrige svangerskap heller, så blir spennende å se om det blir noe cravings denne gangen.
Kanskje jeg helte mer mot søtt forrige gang mens jeg nå heller mer mot frukt.
Og de sier at om du får jente vil du ha søtt, mens om du går med gutt vil du helst ha kjøtt o.l. Så får se om det stemmer da, forrige gang stemte det - det ble jente :-)
Jeg fikk jente forrige gang, og kunne lett spise en 200 grams sjokolade til frokost. I dette svangerskapet har jeg nesten ikke spist noe søtt (veldig uvant til sukkermonsteret meg å være ), samt jeg craver litt på bacon og biff om dagen. Hmmmm! Spennende å se :D;)

Her går det i appelsinjuice, sjokomelk og smoothie. Men jeg har funnet ut at så lenge jeg spiser ofte nok blir jeg ikke like kvalm.

Back
Topp