Cravings

Jeg har fått helt dilla på mr freeze som man får kjøpt på rema 1000 . Kan spise tre fire på en kveld. Trøster meg med at det ikke er så mange kalorier pr stykk :-)

Lurer på om der er noen her som har noen cravings i graviditeten? :) for min del går det mye vannmelon om dagen
Jeg har faktisk ikke hatt en eneste craving. Matlysten var kjempedårlig de første mnd, nå er den litt bedre men merker jeg blir fortere full i magen, er noen der inne som tar opp plassen, hehe :happy::happy:

Nå er det jordbær med vaniljesaus!! Jordbær spiser jeg hver dag.. Må bare ha det!! :p

Varierer veldig. En uke er det appelsiner, neste jordbær, og plutselig får jeg lyst på cheeseburger :p

Forrige svangerskap var det energidrikk, cheeseburger, Ostepopp og julebrus det gikk i :p

Føler jeg ikke har noe spesielt. Men har stadig lyst på noe, kan gå i alt fra samboerens grønnsakssuppe til freia sjokolade eller skolebrød. Men disse tinga er jeg alt veldig glad i Må ikke spise alt på en gang heller, nå kan jeg små spise en 200g sjokolade over 2 uker, mens før kunne den gå i løpe av helga.. Så ikke noe spesiell forandring...

Jeg spiser mr Lee nudler omtrent hver kveld. I tillegg vil jeg veldig gjerne ha is! Helst vaniljeis med sjokoladebiter fra Hennig Olsen. Oppå isen har jeg sånn flytende sjokoladesaus som stivner. Nam! Men all denne isen er jo ikke så sunt.... Mannen kommenterte en dag at dersom jeg fortsetter å spise en stor skål med is hver dag så kommer jeg til å bli svær. Han har dessverre rett i det så jeg må nok prøve å finne meg et sunnere alternativ!

Jeg spiser mr Lee nudler omtrent hver kveld. I tillegg vil jeg veldig gjerne ha is! Helst vaniljeis med sjokoladebiter fra Hennig Olsen. Oppå isen har jeg sånn flytende sjokoladesaus som stivner. Nam! Men all denne isen er jo ikke så sunt.... Mannen kommenterte en dag at dersom jeg fortsetter å spise en stor skål med is hver dag så kommer jeg til å bli svær. Han har dessverre rett i det så jeg må nok prøve å finne meg et sunnere alternativ!
Ja, han har rett der. Men den sausen er nesten like ille. Det verste med å gå opp i vekt er å spise ting som inneholder både fett og sukker.
Siden jeg har laktoseintoleranse så blir det ikke så mye sånt. Siden jeg ikke kan spise det som inneholder melkeprodukter.. Men fryktelig godt med sorbet is, hjemmelagd is eller saft is, mest sukker og ikke så mye fett.

Frosne druer!:) Nydelig, ta "blåe" crimson stenfrie druer, skyll, plukk ferdig, hiv i ei boks i fryseren. Tar opp noen stk hver gang jeg er fysen, og det er ofte;) Lar man de tine litt blir det sorbetaktig. Anbefales;)

Melk! Må ha det, bare må ha det ;-)

Melk. Hjemmebakte knekkebrød med brunost. Japp (prøver å la være men noen ganger MÅ jeg ha det). Vannmelon og druer (absolutt ikke grønne druer og de må være uten stein). Og de siste to ukene har jeg kun lyst på ovnsbakte poteter krydret med rosmarin til middag (uansett hva vi har til av fisk eller kjøtt). :)

Back
Topp