Cravings!

Bambulla

Andre møte med forumet
Jeg har ikke hatt noen utpregede cravings, men nå ligger jeg lys våken og klarer ikke slutte å tenke på Mr. Freeze! :rolleyes: Har sååå lyst på, har vurdert å kjøre på bensinstasjonen men det er jo ikke sikkert de har. Imorgen blir det å fylle fryseren så jeg slipper enda en slik natt :p
Andre med cravings?

Ikke noe spesielt ennå, men er veldig gla i brokoli. :-)

Jeg har ikke hatt noen utpregede cravings, men nå ligger jeg lys våken og klarer ikke slutte å tenke på Mr. Freeze! :rolleyes: Har sååå lyst på, har vurdert å kjøre på bensinstasjonen men det er jo ikke sikkert de har. Imorgen blir det å fylle fryseren så jeg slipper enda en slik natt :p
Andre med cravings?

Jeg har også vannvittig lyst på Mr. Freeze! Finnes jo sånne små man fryser selv som er SÅ gode. Har spurt etter det på flere butikker her men de har ikke fått det inn for sesongen..

Har egentlig ikke noe spesielt nå, i påsken så hadde jeg syyykt lyst på kyllingkebab, så hadde det 2 ganger.. da ble jeg ganske fornøyd, og har ikke hatt lyst på det siden.. :)

Men MELK - MÅ ha det hver dag!

Jeg får akutt lyst på noe, og det er forskjellig fra gang til gang;) Da er det bare for mannen å stikke på butikken å kjøpe det for meg, jeg gidder det jo selvsagt ikke selv, hehe. Akkurat idag fikk jeg veldig lyst på en kylling/pasta salat, så da blir det nok det i dag;)

Ingen faste cravings her heller, kommer akutt og kan være forskjellige ting. Veldig ofte lyst på is!! Men generelt har jeg bare lyst på noe digg :D

Jeg har ikke fått noe enda, spent på om jeg får noe snart.. Med nr1 hadde jeg sykt cravingen på drikken MER med bringebær/solbær.. Dro til Sverige og hamstra da den kosta over 20kr pr flaske her i norge.. Drakk minst en liter om dagen :P så var det lollipop da.. Huff så mye lollipop :p

Rakk ikke sjekke om europris har mr. Freeze idag, da formen har vært elendig. Nå har jeg derimot fått meg en slush med eple og jordbærsmak, det har jeg også hatt lyst på i mange dager! Mmmmm! ♥

Har ekstremt cravings på salami og spekeskinke, ganske kjipt :-( skal så ha det med i fødebaggen og spise ved første anledning ;-)

Back
Topp