Cravings!

Bambulla

Andre møte med forumet
Jeg har ikke hatt noen utpregede cravings, men nå ligger jeg lys våken og klarer ikke slutte å tenke på Mr. Freeze! :rolleyes: Har sååå lyst på, har vurdert å kjøre på bensinstasjonen men det er jo ikke sikkert de har. Imorgen blir det å fylle fryseren så jeg slipper enda en slik natt :p
Andre med cravings?

Hørtes godt ut :D har veldig cravings på friskis og sjokomelk :D

ImageUploadedByBV Forum1428971978.647430.jpg

Jeg har ikke noe til nå, men de to andre har jeg hatt is, slush og iskrem... Mmmmm... Blir vel d samme denne gangen også mot slutten :excited001

akkurat nå har jeg ingen spesielle, men var veldig is for litt siden lollipop bla. :p

Gah..den her kyllingkebablysten altså! Hva er greia liksom... Noe jeg mangler av næringsstoffer tro??
Blir det til lunsj i dag tenker jeg laughing7

åååh.. noen som har smakt den nye Lollipop Spinn? Er så glad for at det bare er 60 kcal i hver... Kommer til å gå noen pakker av den framover tror jeg. :woot:

Her e bringebær daglig inntak også pinneis som må være fløteis...veldig flott når man har laktoseintoleranse og svangerskapsdiabetes så blodsukkeret flyg til været etter hver is...

Grønne oliven hadde jeg sikkelig cravings på, men nå begynner jeg å få cravings på sjokolade:oops:

akkurat nå har jeg ingen spesielle, men var veldig is for litt siden lollipop bla. :p

Åh, jeg hadde SKIKKELIG lyst på sånn Lollipop i sorbetform, sånn i boks vet du! Det er en god stund siden, var mens den verste kvalmen stod på. Jeg fikk tak i en boks, smakte og spydde momentant - det var ikke som jeg hadde drømt og tenkt i det heletatt! Kanskje det verste jeg noensinne har opplevd :rolleyes:

Det startet med burgertallerken - som jeg desperat ville ha, men aldri fikk, og nå kan hele burgertallerkenen ta seg en bolle. Deretter var det Lollipopsorbet på boks, som skuffet STORT :sick006
Nå for tiden har jeg hatt vanvittig lyst på shave ice, og her om dagen så jeg et oppslag for et loppemarked like ved oss som skrøt av at de kom til å selge shave ice! O skjebne :excited001! Jeg gleder meg som et lite barn til både lopper og shave ice, ingenting står større i hodet mitt for tiden, det blir magisk! Gleder meg vilt til neste helg:dance018

Pepsi max, sjokolade, baconost, lakris, melonyoghurt.... Såg de skulle komme sommeredition med de smakene jeg foretrekker mest (kokos og sitron) så det blir nok mye av de når de kommer i butikken ja :rolleyes:

Back
Topp