Cravings!

Angelise

Elsker forumet
Har du fått smaken på noe du bare må ha, eller smaker så mye bedre enn før?

Jeg har lagt merke til jeg syns iskaldd melk er så utrolig godt, og kan drikke det som tørste drikk! Kjipt jeg ikke kan drikke så mye av det... Ellers har jeg ikke noe spesielt... :)

Dette svangerskapet har jeg ikke lyst på noe men forje gang, i uke 7, MÅTTE jeg ha flattbrød! Hadde ikke spist det på mange år å plutselig så måtte jeg bare ha det! Gikk å knaska det hele dagen :p rart med de derre cravingsa

Melk her også! :) Sjokomelk innimellom. Er egentlig ikke så glad i melk, men i svangerskapet har det smakt ypperlig :D

Cornflakes til kveldsmat, og epler i skiver (!) med et glass kald melk til.. Drikker aldri melk ellers! Og ikke cornflakes heller.

Og jeg som er coca coliker, drikker plutselig nesten ikke cola pga kvalmen! Og det er jo bra da!

Ingen cravings men ting jeg vanligvis liker veldig godt smaker skikkelig ekkelt nå! Blir skikkelig kvalm av alt som er søtt.

ingenting jeg må ha. alt jeg egentlig liker smaker bare dritt.. ingenting smaker godt lengre. men nå klarer jeg ikke å holde på noe heller da...

Ikke noe jeg MÅ ha. For meg er det mer det at jeg har mistet matlysten. Ikke noe som frister igrunn. Blir sulten og vil spise, men jeg foretrekker liksom ikke noe forran noe annet. Alt er bare drittkjedelig, og jeg klarer hvert fall ikke komme med forslag til middag. Håper det snart går over, for å ikke ville ha noen ting er litt slitsomt det også!

Te! Jeg må ha te i koppen hele tiden ;)

Sjokomelk og dundersalt drops☺

Ikke noe jeg MÅ ha. For meg er det mer det at jeg har mistet matlysten. Ikke noe som frister igrunn. Blir sulten og vil spise, men jeg foretrekker liksom ikke noe forran noe annet. Alt er bare drittkjedelig, og jeg klarer hvert fall ikke komme med forslag til middag. Håper det snart går over, for å ikke ville ha noen ting er litt slitsomt det også!
Akkurat det samme her! Stakkars mann som har ansvaret for middagen - jeg griner på nesa hver dag.. Har ikke lyst på noen ting, verken forkost, lunsj, middag eller kvelds. Men middag er det som er mest frastøtende!

Jeg også har kjøpt nesquick og oboy for første gang på 7-8 år :p sjokomelk er helt overlegent. Men den brune kartongen til tine (sjokomelk) er definitivt best :D

Sjokolademelk her også! Haha :)

Back
Topp