Cravings

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
Flere som har det enda? Jeg er helt hektet på smultringer og melk! Kan jo hende det bare er fordi det er godt da! Men hadde en periode da kakemenn var tingen! :p

Åh smultringer...
Jeg er helt hekta på Felix Pommes fra Sverige (ironisk nok...) og favorittsaus fra Jensens Bøfhus, kunne spist det hver dag!!

Jeg har også smultringer på lista! Og julemarsipan!!! Savner klementiner :(

Jeg har helt dilla på seigmenn. Hadde det under svangerskapet og har det nå :p men jeg har egentlig et generelt sukkersug.. hele tiden lyst på noe godt!

Jeg er sååååå sukkersugen! I går ble jeg tatt på fersken av samboeren mens jeg sto med skjer nedi sjokoladepålegget , he he:) Og vi som aldri spiser godteri da!! Og spekemat smaker jo aldeles nyyyyydelig etter ni mnd uten!

Jeg går å konstant har lyst på noe, men vet ikke hva. Når jeg tenker meg om så er det ingenting som frister, selvom jeg er så fysen! Så ingen spesifikk crawing :P

Her er det bare sukkersug..åhh dette er vanskelig å holde seg unna:)

Sukker! Men tror jeg bare er avhengig, ikke at det er en craving. Har litt dilla på marsipan, men det er jeg alltid glad i :)

Godt at den bebisen min tåler det meste, for her går det mye sjokolade og cola. Er så godtesjuk hele tiden!

Jeg har et søtsug uten like...

Søtsug heila tio!
Prøve å begrensa da t drikkeflasko mi med solbærsirup...meeen blir ein sjokolade og dessverre...kose meg med ein boks eller to med cola zero i løpet av dagen.
Ingen spesiell craving for tio, vil ha alt :p

Spekeskinke og julebrus :D

Søtt og sukker! Det er så irriterende, for jeg hadde ikke det i svangerskapet. Da var det mer sunne alternativer det gikk i. Nå støvsuger jeg kakeboksene i huset :O Og jeg og har stått med skjea i nugattiboksen til eldstesønnen :S Ikke bra...

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Ja er fortsatt like søtsugen som i svangerskapet! Før svangerskapet var jeg ikke glad i søtt i heletatt.. Synes dette er rart, mulig det er ammingen nå da, ikke vet jeg.. Men coookies ❤️❤️❤️❤️

Alt jeg har lyst å spise er Jaffa Cakes (fra First Price, med appelsin jello). Men lille reagerer på sjokolade så mamma får ikke noe ;(

Jepp :P
Fått skikkelig dilla på melkesjokolade i vanilje yogurt :) sunn ja :P

Back
Topp