Cravings?

Kun spontane lyster som kan vare i dagesvis før de blir skiftet ut med noe annet... Først var det sjokolademelk, så popcorn, så kinesisk mat som dama til pappa lager (hun er fra Kina), og nå er det julebrus. Haaaar så lyst på, men SKAL vente til ihvertfall november. ;) Ja, og mandariner er et must å ha i huset. Bare å vite at det er der er nok. :p

Jeg kan ikke si at jeg har noe mer enn til vanlig. Ikke noe som jeg MÅ ha :-)

Men var frista til å ta kylling bretagne saus på knekkebrødet med svensk hvitost igår :-D Jeg turte ikke prøve :-P
Ingen som har slike rare matkombo som de vanligvis ikke ville hatt? :-)

Nei. Jeg får bare innfall innimellom. Derfor har vi flere kilo smågodt. Og jeg liker det ikke en gang. :rolleyes::eek::p

MÅ ha appelsine og mandarine/klementine i hus, så e jo julebrusen komt i butikken og den e veeeeeldig god og :D:oops:

Klementiner, lakris og kakao. Kan leve på bare dette virker det som :D

Ingenting. Og det er så rart. De andre gangene har jeg vært helt hekta på epler og melkeprodukter.

Føler ikke at jeg har cravings sånn sett, men har litt påleggsdiller. 1 uke hadde jeg nesten bare falukorv på skivene, så var det 1 med kaviar før jeg nå er i jordbær syltetøy og brunost verden. Men sånn som dette er jeg ofte til vanlig også. Men tvinger meg selv til å variere litt selv om jeg har mest lysst på bare 1 ting, så det ikke blir alt for ensformig :-)

har faktisk ikke hatt det på et par uker,men har jo så lyst på roastbeef og svartpølse.!!

Back
Topp