Cravings

Ikke noe enda. Men 5 uker på vei er nok gjerne litt for tidlig for sånt også. Husker at jeg ikke fikk noe mat "problemer" før uke 7-8-9 ellernoe sånt, forrige gang. Så spør igjen om noen uker :p
 
Jeg fikk akutt lyst på kjøttkaker i brun saus på torsdag, middagsplanene var lagt hele veien til søndag. Og i DAG har jeg og ungene mesket i oss kjøttkaker!!! Åååh, så lenge å vente men Ååååh så verdt det ;-)
 
Tomat- basert mat er det som frister mest nå! Samme hva, tomsuppe, bolognese, lasagne, makrell i tomat:p
 
Ingen spesiell cravings, men får sånn at jeg blir helt desperat etter en matrett, også når jeg har spist den så går det over. I går våknet jeg opp å bare MÅTTE ha vaffler :p Ikke spist det på mange mnd :p
 
Jeg har ingen cravings enn så lenge.. Forrige gang var d fiskepudding (rå) frem til uke 30 ca.. Deretter ble d friskis :)
 
Har bare det motsatte foreløpig, klarer ikke sjokolade og kaffe lenger (som jeg eeelsker til vanlig)..
 
Jeg har ingen cravings enn så lenge.. Forrige gang var d fiskepudding (rå) frem til uke 30 ca.. Deretter ble d friskis :)
Jeg har også vært på friskis kjøret!! :p
 
  • Liker
Reactions: TeH
Ingenting så langt. Men når jeg var gravid med vesla var det appelsin. Spesielt Sunlolly. Den saftisen i sånn kremmerhus. :p
 
Jeg har sansen for klementinene om dagen, men tror de bare er gode uansett mot jul ;)
 
Jeg klarer ikke tanken på kjøtt, søtsaker eller kaffe. Alt som er surt derimot! Jeg saver virkelig sånne ordentlig sure sukkertøy man får i Norge. Det blir til att jeg spiser sitron i stedet, trøster meg med at det er sunnere :)
 
Back
Topp