Cravings?

Fikk plutselig lyst på pisket krem med sitron...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Troika....oooh jeg elsker Troika for øyeblikket!

Isbiter!! Blitt helt gal i det siste :p

Åhh ja, jeg husker at jeg spiste/knaskket masssse isbiter da jeg gikk med sønnen min. Mannen min var liv redd at jeg kommer å bli syk av det:)

Den siste tiden mr freeze is!!! Spiser flaut mange hver dag XD ikke lyst på noe annet. :-p

Kinderegg...!

-Fra appen-

Nå for tiden: Fruktsalat og vaniljekesam!! Nam!! :P (Egentlig har jeg aller mest lyst på vaniljesaus, den ferdige på kartong, men kjøper jeg det så drikker jeg opp alt fra kartongen... :( Eier ikke selvkontroll om det står i kjøleskapet. Derfor blir det kesam, som er et godt alternativ :) )

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Nå for tiden: Fruktsalat og vaniljekesam!! Nam!! :P (Egentlig har jeg aller mest lyst på vaniljesaus, den ferdige på kartong, men kjøper jeg det så drikker jeg opp alt fra kartongen... :( Eier ikke selvkontroll om det står i kjøleskapet. Derfor blir det kesam, som er et godt alternativ :) )

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
Haha, vaniljesaus kan ikke jeg ha i hus heller :P drikker det som tørstedrikk om jeg kan nærmest :P

Ååh! Deilig når mannen he cravings på d samme som mej ♡ for då sleppe ej å be han kjøre på butikken for han e nesten alt på vei dit :D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ingenting her, men spiser sjokolade hver dag. Elsker sjokolade, og det er ikke blitt bedre av å være gravid ;) Uff, hvordan skal det gå med vekta?!?

Sent from my iPhone using BV Forum

De er gode :) Elsker de med appelsinsmak.

Jaa! Glad i de med bringebær jeg, men spiser alle utenom de grønne. De er med druesmak eller noe tror jeg. Kan spise 5-6 stk i gangen.. haha :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Grove scones fra baker hansen har jeg blitt veldig glad i! Tyggis klarer jeg ikke lenger, og blir kvalm om jeg lukter at andre tygger tyggis. Klarer heller ikke smaken av utenlandske epler og plommer. Det er kun norsk frukt jeg liker. Helt merkelig at kroppen reagerer slik:P

La merke til i dag at vindusvæske på bilen luktet helt fantastisk. Følte meg rusa....:P hittil har lukta bare gjort meg kvalm, men i dag....:) sånn var det sist sv også.

Back
Topp