Cravings. .

Har dere fått noen cravings enda? Og om dere har vært gravid flere ganger, har det vært det samme hver gang?

I mitt første svangerskap MÅTTE jeg ha melk og appelsiner/appelsinjuice, samt sursild (pålegget ja)..
Namnam.. =P

Denne gangen har jeg fått cravings på ost, youghurt og appelsinjuice. .
Så ikke noe altfor spesielt her i gården, enn så lenge.. =P
Kyllingfilet stekt i masse steikesmør.. Blir helt oppgitt! :( Sånn var det første gang også, det tar lang tid å lage, det er dyrt og det var det eneste jeg spiste fra femte til tiende uke (5 uker, snakket med jordmor da jeg var bekymret siden jeg ikke fikk i meg noe annet, men det gikk greit)! Jeg er 4+3 nå, og jeg kjenner at kylling-cravingsen slår inn for fullt snart. Igår fikk jeg akutt lyst på jordbær blandet med paprikachips :rolleyes: .. Jeg får mest slike rare ideer, men det med kyllingen må være den lengste cravingsen. Kjøpte faktisk klart kyllingfilet igår fordi jeg hadde lyst på det før jordbær og chipsen, men så ble jeg mett på jordbær og chips fordi det var kjappest å lage :oops:

Kyllingfilet stekt i masse steikesmør.. Blir helt oppgitt! :( Sånn var det første gang også, det tar lang tid å lage, det er dyrt og det var det eneste jeg spiste fra femte til tiende uke (5 uker, snakket med jordmor da jeg var bekymret siden jeg ikke fikk i meg noe annet, men det gikk greit)! Jeg er 4+3 nå, og jeg kjenner at kylling-cravingsen slår inn for fullt snart. Igår fikk jeg akutt lyst på jordbær blandet med paprikachips :rolleyes: .. Jeg får mest slike rare ideer, men det med kyllingen må være den lengste cravingsen. Kjøpte faktisk klart kyllingfilet igår fordi jeg hadde lyst på det før jordbær og chipsen, men så ble jeg mett på jordbær og chips fordi det var kjappest å lage :oops:
Hva med å kjøpe sånn 2 kilo poser med frossen kyllingfile, koster ca 200. Litt billigere enn å kjøpe fersk :)

Hva med å kjøpe sånn 2 kilo poser med frossen kyllingfile, koster ca 200. Litt billigere enn å kjøpe fersk :)
Det er det jeg har gjort, men når man spiser 3 kyllinger hver dag så blir det dyrt :( Frokost, lunsj og middag gikk det i.. Håper ikke det blir slik denne gang! Jeg hadde ikke sjangs til å få i meg noe annet, det kom bare opp igjen. Så det var bedre enn ingenting, men dyrt :p

Pink lady-epler og tomatsuppe; )

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Ikke noe spesielt! Men har fått avsmak på sjokolade då!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Heldiggris;)

Jeg har heller fått avsmak på kjøtt, og da særlig rødt kjøtt... Opplevde ikke dette i forrige svangerskap. Selv retter jeg var hekta på før, som inneholder kjøtt, klarer jeg ikke få i meg... Barnet blir sikkert født vegetarianer :-P

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Frukt og grønt og saltpastiller.
Men, kokte grønnsaker brekker jeg meg av. Det er mer i den enden av skalaen - ting jeg ikke vil ha - enn ting jeg vil ha.

Jeg sliter med mat nå. Tomatsuppe ble nista på jobb i dag. Brød fungerer ikke. Spiser pasta og pølser nå, men kjenner at d ikke fungerer så veldig bra d heller. Lasagne spiste vi i helga, d ble jeg uvel av. Lurer på hvs jeg kommer til å klare å få i meg etterhvert;)

Forrige gang hadde jeg dilla på is, tyrkisk pepper og cola (...)

Nå har jeg dilla på iskaldt vann :D

Sniker litt fra desember-gruppa.. Har termin 29.des. Håper det går greit.

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

har fått dilla på agurk, kan spise en halv agurk om gangen :O og blåbærbiola og fullkornsspagetti :) (ikke blandet) er utrolig namnam
og tacokjøttdeig smaker oboypulver av en eller annen grunn ? :P

forrige svangerskap måtte jeg ha melk og helt grønne bananer hver natt ( gikk på autopilot) ble nesten sur på dem som jobbet på kiwi når det ikke var grønne bananer der hehe :P og elsket lukten av spylevæske på bilen, ikke den beste dilla akkurat :P
da kunne jeg ikke spise poteter siden jeg følte at jeg spiste grus/jord :P

Ett glass iskald appelsinjuice:) hver morgen, og kun sunniva sin :)!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikkje fått noen spesielle cravings ennå bortsett fra kaldt vann. Og middager er ikke noe spesielt godt. Blir fort kvalm da.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp