Cravings. .

StineH

Elsker forumet
Har dere fått noen cravings enda? Og om dere har vært gravid flere ganger, har det vært det samme hver gang?

I mitt første svangerskap MÅTTE jeg ha melk og appelsiner/appelsinjuice, samt sursild (pålegget ja)..
Namnam.. =P

Denne gangen har jeg fått cravings på ost, youghurt og appelsinjuice. .
Så ikke noe altfor spesielt her i gården, enn så lenge.. =P

Ikke noe enda :)

Ja, iste med isbiter i!
Samme som sist - MÅTTE ha isbiter..

Hadde alltid en pose med isbiter i lommen.. :p haha..

Ingenting enda:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Ingenting spesielt enda :) Men tortilla chips (den gule posen) har jeg blitt eksremt glad i!

Vil gjerne ha gjærbakst og jordbær:). Sist var det sopp og vørterøl:). Gjett om jeg hadde fet melk, ha ha:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Åhh! Isbiter! Det har jeg gått å hatt skikkelig lyst på de siste ukene, så det må jeg lage :D
Det hever jo alt ytterligere 100 hakk opp.. =P

Nei og nei!! Dette var ikke bra[&:]
Lenge til dere får åpnet et nytt abb?
Det er sant, men jeg har aldri laget det siden jeg flyttet ut, nå er det som om jeg mååååå ha det. Har tilogmeg nå prøvd meg på hjemmelaget Is. Tror alt som er iskaldt er supergodt for tiden. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ikke noe spesielt! Men har fått avsmak på sjokolade då!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke noe spesielt! Men har fått avsmak på sjokolade då!!

❤️min første❤️

Heldig du er! jeg har egentlig ikke vært noe glad i sjokolade men de siste dagene har jeg spist mye sjokolade og kjøtt! Aldri likt kjøtt, men den siste uken (!!) Å gud jeg har spist alt tenkelig som jeg sprøsteiker på pannen! :P og nå steikes grill skiver :D nommenommenomme :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Egg og bacon!
Hadde det ikke vært for at samboeren ikke er glad i det, hadde jeg nok spist det tre ganger om dagen :D

Heldig du er! jeg har egentlig ikke vært noe glad i sjokolade men de siste dagene har jeg spist mye sjokolade og kjøtt! Aldri likt kjøtt, men den siste uken (!!) Å gud jeg har spist alt tenkelig som jeg sprøsteiker på pannen! :P og nå steikes grill skiver :D nommenommenomme :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Håper at det fortsetter sånn og!! Og at eg videre og vil heller ha frukt og bær før snop!! ;)

❤️min første❤️

Ingen store cravings enda, men elsker den nye isteen til tine (sort sitron iste med 40% mindre sukker)!!

Har ikke fått noe spesielt enda, men i første svangerskap gikk det i isbiter. Og jeg hadde såååå lyst å lukte på diesel og whitesprit! gjorde det ikke seff, men..

Nei har ingen cravings til nå i alle fall:) har egentlig ikke hatt det i de andre 2 svangerskapene heller:) har fått helt avsmak på brus, søtsaker og egentlig alt som ikke er sunt da. Hadde det sånn med de to andre og - i alle fall deførste månedene:)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Back
Topp