Cravings

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Noen som har noen cravings?
Jeg har dilla på grønne druer og litt sjokolademelk.

Spiser nesten en pakke druer om dagen. Jaja, bra for magen da!

Oboy!!! Må ha oboy hver morgen. Klarer jeg ikke uten. Blir mannevond hvis det er tomt for melk og/eller pulver...

Har ingen spesielle ting som jeg har måttet ha gjennom graviditeten egentlig. Men om jeg får lyst på noe, så MÅ jeg ha det med én eneste gang :p Det kan variere i alt fra stratos til makrell i tomat, hehe.

Munkholm ( er i prinsippet ikke så veldig glad i øl normalt, men nå er ingenting bedre enn en alkoholfri øl )

Nå i det siste har jeg hatt litt dilla på Japp :oops: Ikke bra! Men generelt så går det i (alt for mye) mat egentlig :P Har ikke hatt noe sånn "må ha".

Var i en periode helt hekta på iskaffene fra Tine. Når har det gitt seg da, heldigvis

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Cherrytomat, gulrot og agurk, siden før jul. Blir flau når jeg står på butikken omtrent hver dag og handler det samme...

Ingen spesielle cravings, bare lyst på noe hele tiden.. Men det har gitt seg litt i det siste heldigvis! Var en periode jeg følte at jeg gikk å så på klokka hele tiden for å vurdere om det var greit å spise igjen snart..!

Oboy er noe jeg må ha hver dag. Hehe
og har så innmari lyst på snickers hver dag, men må holde meg unna.

*sniker*
Har hatt så mye forskjellig, banan med vaniljelesam, avocado med limerose, rå gulrot, ris med bernaise og soyasaus, grovt brød med brunost også har jeg begynt å spise gulost på brødskiva igjen! Det er særiøst 10 år siden sist!!!

Akkurat nå har jeg dilla på appelsiner og saft-is. Og jeg er egentlig ikke så glad i saft-is for det er så kaldt ;) men nå drømmer jeg bare om kald is, slush o.l. Veldig merkelig. Og jeg har alltid lyst på noe søtt!! Huff, ikke bra, håper det endrer seg etter fødsel ;)

Drikker veldig mye melk! Hatt litt cravings for muffins og kaker bare :P Generelt sukker egentlig dette sv. Skapet :/

Har ikke hatt noe spesielt :) men generelt mer sugen etter mat ;) å søt hunger er vel normalt for ikke gravide også:-P

Jeg fikk plutselig helt sykt lyst på ravioli med ost fra fjorland, selv om jeg hadde spist middag og ikke var sulten. Så da måtte jeg bare gå på butikken og kjøpe da:) Klarte ikke slutte å tenke på det!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe, jeg kan også plutselig få akutt lyst på noe! Og da kan jeg gå helt i kjellern hvis vi ikke har det i huset :b

Ingen spesielle cravings, men er sulten hele tiden, spiste havregrøt for 3 timer siden, nå gnager det i tarmene igjen :(

Back
Topp