Cravings? :)

Plemple

Flørter med forumet
Nå damer, hva er det dere bare MÅ ha nå? Husker fra forrige terminforum at det var mye gøy folk absolutt bare måtte ha eller lukte på :)

Jeg har bare lyst på saft-is! Kunne godt spist bare det i løpet av en dag :)
 
Kaffe :) Jeg har aldri likt kaffe før. Det var slik jeg oppdaget graviditeten også,- plutselig likte jeg lukten av kaffe og måtte smake. Digger det og har drukket det hver dag siden :p sist var det sjokkomelk :) jeg som ikke tålte melk,- trosset det og drakk oppimot 4liter sjokkomelk om dagen. Merkelignok "kurerte" jeg melkealergien under graviditeten. Førstegang var det cherrytomater :) spiste en eske om gangen :p jeg har aldri likt tomater hverken før eller etter det svangerskapet... :)
 
Glad jeg ikke er sugen på godterier, kunne fort blitt skummelt!

Åh, kaffe! Jeg elsker kaffe fra før, men etter jeg ble gravid har det ikke vært noe godt! Merkelige greier! :)

Sin lolly ja, det hadde gjort seg ;)
 
Glad jeg ikke er sugen på godterier, kunne fort blitt skummelt!

Åh, kaffe! Jeg elsker kaffe fra før, men etter jeg ble gravid har det ikke vært noe godt! Merkelige greier! :)

Sin lolly ja, det hadde gjort seg ;)
Det har heldigvis gått bra med vekta sålangt... Hadde vært verre med sjokolade og cola tror jeg. Ei venninne måtte ha det hver dag!!
 
Sånn sur vannmelon godteri. Kunne spise det hele tiden. Statoilstasjonen rundt hjørnet her har femdobla salget på den siden jeg ble gravid tror jeg :)
 
Jeg har så lyst på cola for tiden jeg! Sist svangerskap gikk det i appelsiner og ananassmoothie ;-)
 
Har ikke merket noe så langt. Sist gang hadde jeg ikke noe spesielt, men hadde enda mer lyst på søtsaker generelt.
 
Har ikke noe spesifikt! Er blitt veldig glad i bananer og cherry tomater men det ikke om det kan kalles en carvings :p Når begynner en egentlig å få dette ?
 
er veldig på pepsi max, kjipt siden det er azpartam og drit i den. Burde være flinkere til å drikke vann siden jeg har hodepine. Da jeg gikk med Bassen var det klementiner klementiner klementiner klementiner klementiner
 
Jeg likte mye før, nå er jeg kresen :p

Matlei.

Men vann er super godt, iskaldt vann :D
 
Jeg har lyst på den der jordbærmilkshaken fra Tine, den lille rosa runde greia som man fikk kjøpt i dagligvaren før (og som har kommet tilbake!!!!!), den med bilde av en mann på.. (kjempebra forklart)
DEN har jeg lyst på, heeele tiden :p
 
Jeg har så lyst på lakris! Salt deilig lakris.. Som peace tegn smågodt, saltfiska osv :) straffer seg nok, kjøpte et par esker med lakerøl (?) i dag.... De er vel ca uten kalorier ;)
 
Sånne Rustne spiker, kalde grønne epler og Herrljunga eplecider, den UTEN alkohol såklart :)
 
Er jo veldig bra for dere som er sugne på sunne ting! :) hadde en periode hvor jeg bare ville ha epler! Også Cola med lime og masse isbiter! Sist var det appelsinjuice og nybakte greier, mm! :) gikk utrolig nok bare opp 7-8 kg! :D
 
Suppe (snakket om det på jobb for noen uker siden at eg åt kun tomatsuppe, alt annet var pjuk. No?) Spiser suppe hver kveld :p
Ferske bær, og alle typer is.

Med mine to jenter var det surt og salt snop. Spiste minst to poser snop for dagen :O

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hadde ingen med dattera og har ingen foreløpig denne gang heller. :)
 
Back
Topp