Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når fødte du da? Før termin? Kanel skal jo visst være en av kjerringrådene for å få igang fødsel, derfor jeg lurer ;-)Ingen cravings her (enda)... Forrige gang var jeg temmelig hekta på kanel...
Med over to uker på sykehuset for overstimulering, med både væskemangel og saltmangel, så er jeg litt unntaktstilfelle, men jeg er helt gal etter salt mat! Aller helst ville jeg hatt spekeskinke, men det kan jeg jo ikke spise. Egg med kaviar og potetchips er favoritt!
Jeg har også sååå lyst på spekeskinke! Herremin. Særlige sånne "tapasruller". Tortillalefse med philadelphia ost, ruccola, rødløk og spekeskine.... det er det første jeg skal spise når jeg er ferdig med graviditeten! Hehe
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Jeg har også sååå lyst på spekeskinke! Herremin. Særlige sånne "tapasruller". Tortillalefse med philadelphia ost, ruccola, rødløk og spekeskine.... det er det første jeg skal spise når jeg er ferdig med graviditeten! Hehe
Sent from my GT-I9300 using BV Forum