Cravings?

Ingen cravings her (enda)... Forrige gang var jeg temmelig hekta på kanel... :)

Med over to uker på sykehuset for overstimulering, med både væskemangel og saltmangel, så er jeg litt unntaktstilfelle, men jeg er helt gal etter salt mat! Aller helst ville jeg hatt spekeskinke, men det kan jeg jo ikke spise. Egg med kaviar og potetchips er favoritt!

Med over to uker på sykehuset for overstimulering, med både væskemangel og saltmangel, så er jeg litt unntaktstilfelle, men jeg er helt gal etter salt mat! Aller helst ville jeg hatt spekeskinke, men det kan jeg jo ikke spise. Egg med kaviar og potetchips er favoritt!

Jeg har også sååå lyst på spekeskinke! Herremin. Særlige sånne "tapasruller". Tortillalefse med philadelphia ost, ruccola, rødløk og spekeskine.... det er det første jeg skal spise når jeg er ferdig med graviditeten! Hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

frukt, speielt appelsin og eple :) tenker å har lyst på middagsmat hele dagen, men klarer ikke lage den og spiser veldig lite middag :S har lite lyst på usunne saker sålangt, håper det holder seg sånn, hvis ikke sprenges jo vekta :P

Jeg har også sååå lyst på spekeskinke! Herremin. Særlige sånne "tapasruller". Tortillalefse med philadelphia ost, ruccola, rødløk og spekeskine.... det er det første jeg skal spise når jeg er ferdig med graviditeten! Hehe

Åhja... sånn tortilla med spekeskinke fikk jeg så innmari lyst på nå!!!

Ååååå, det er så godt!
Her går det i ritz, chips og eplejuice...:)

eple uten skall! himmelsk :gen053

Nei ikke enda men sist gang drømte jeg om sirup hadde skikkelig lyst på det fordiom jeg aldri har smakt det å tror heller ikke d smaker veldi godt :P

Back
Topp