Cravings?

Nexie

Betatt av forumet
Jeg har hvertfall fått mine første cravings! Får vann i munnen bare jeg snakker om det :p

• Solo
  • Is (helst Solo-is)
  • Appelsin (med litt sukker på)
Ser det er bare sånne "saftige" ting som er litt søttsurt! Kanskje jeg trenger mye veske!
Har også veldig lyst på Nutella, selv om jeg aldri har smakt det :p haha. Men det ser ut som noe jeg kunne like godt!!
Jaja, man kommer vel rullende ut av dette svangerskapet... ;)

Noen fler som har fått cravings? :)

Kanke si det er mye cravings enda, untatt at Premium juice smaker uvanelig godt. Det er mer av hva jeg ikke har lyst på, f.eks godis og brus frister ikke et sted.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Har bare opplevd at det er noen ting jeg vanligvis elsker som jeg nå ikke klarer tanken på..

Cola light for eksempel. Og granateple. Og taco. :)

Jeg har hvertfall fått mine første cravings! Får vann i munnen bare jeg snakker om det :p

• Solo
  • Is (helst Solo-is)
  • Appelsin (med litt sukker på)
Ser det er bare sånne "saftige" ting som er litt søttsurt! Kanskje jeg trenger mye veske!
Har også veldig lyst på Nutella, selv om jeg aldri har smakt det :p haha. Men det ser ut som noe jeg kunne like godt!!
Jaja, man kommer vel rullende ut av dette svangerskapet... ;)

Noen fler som har fått cravings? :)
Sniker fra juni :-) brus har jeg fått avmakt på, men den solo isen er den sur? :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

jeg har omvendt cravings jeg.. ;) slik var jeg i første sv.skap også.. sist orka jeg ikke tanken på ost&urtesaus, noe som jeg elsker til vanlig. Mens denne gangen orker jeg nesten ikke tanken på noe mat.... usj :sick009 ble faktisk dårlig bare av å lese denne tråden..:p

Har ingen enda, og kan ikke få noen usunne noen siden jeg har diabetes. Har veldig lyst til å kjøpe eplekake og Is på egon i dag da men kan ikke det. Er altfor godt!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Skive.... Grov skive med godt pålegg, leverpostei, egg, rekesalat sov .. Kunne spist det til hvert måltid. Og yoghurt,med oppskåret appelsin med knust kormo kjeks oppi. Naaaammmmmm!!!!!!!! Bør prøves !!!!

appelsiner.epler frukt...come on GIVE IT TO ME!!!!!!!!!!!!!:happy093.

e heilt sjuke ite d..men e så kvalmen at eg får d kun ned litt på kvelden men på dagen blir eg kvalmen av å gå å tenke på d men tankene e der heile tidå...e heilt besatt av frukt!!! fyttikattå....MÅ HA BARE MÅ HA!!!!!!!!

sist eg gjekk gravid va eg heilt sjuke etter softis og slush.....huske ennå når eg va på jobb så meldte eg meg frivillig te medisin ut kjøring te brukere for då kunne eg svippe innom en shell stasjon og kjøpa meg soft is og en statoil stasjon på vei tebake for å kjøpe meg sluch...fyttikattå va d einaste så stod i håve på meg..hehe...

Sist gang nå så hadde jeg alt av "lørdags" middag og isbiter og shave is... nå har jeg ikke fått noen enda... Håper det holder seg sånn...:P

Jeg har foreløpig ikke lyst på noe...er alt for dårlig..forrige gang hadde jeg dilla på litago sjokolademelk(klarer ikke tanken på det nå)!!

Ingen cravings her ennå. Har ingen matlyst i det hele tatt egentlig. Siste gang var det sjokomelk her også. (Det ble en jente :-) )

Ingen cravings her ennå. Har ingen matlyst i det hele tatt egentlig. Siste gang var det sjokomelk her også. (Det ble en jente :) )
Blei jente her å forrige gang,når jeg fysa på sjokolademelk ;)

Back
Topp