Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Sperminator*
Jepp...! De har kommet for fullt. Jeg har så lyst på ekte nudler, fra en ching chong butikk. Ekte vare, ikke sånn mr nudle piss vass. Nei, skikkelig nudler, som skal være krydret og gode, og som skal spises med pinner [:D]
ORIGINAL: *Emma08*
ikke fått noe spesielt tror jeg.. er fortsatt litt uggen, så spiser minst mulig egentlig[8|]
ORIGINAL: bumpien
Jepp...! De har kommet for fullt. Jeg har så lyst på ekte nudler, fra en ching chong butikk. Ekte vare, ikke sånn mr nudle piss vass. Nei, skikkelig nudler, som skal være krydret og gode, og som skal spises med pinner [:D]
Det har jeg kjøpt i dag tenk! [:D] Får de på alle "pakkissjapper" (Sorri min ukorrekthet O`almennhet - overhodet ikke ment som noe ille), Tung i Ramen er BRA nudler! Indeed!
Og i dag fikk jeg dilla på rista brødskiver med honning. Tror jeg spiste 6 stk [8D]
ORIGINAL: bumpien
Og i dag fikk jeg dilla på rista brødskiver med honning. Tror jeg spiste 6 stk [8D]
Hahah! Ikke si dette til noen ([8D]) Men her om dagen fikk jeg lyst på brunost og lakrissnøre. Det var godt! [;)][:D] (Men det var bare et hendig sinnsykt innfall, inne noen direkte craving)
ORIGINAL: *MammantilEmma*
Ost!! Det er jeg ekstra glad i for tida.... Ellers er det mye jeg IKKE har lyst på....[&:]
ORIGINAL: Enhjørningen
Eier generelt ikke matlyst......
ORIGINAL: vevina
lite av det her, men mye mat jeg ikke takler lengre som jeg egentlig er veldig gla i.