Cravings?

Tina1988

Elsker forumet
Er spendt på hva som har fått Cravings på i graviditeten? Eller om dere har fått i det hele?

Selv trodde jeg at jeg ikke hadde, men samboeren nevnte tidligere idag at det har gått en del honnicorn de siste ukene :P

nei,tror ikke d....[:)] har lyst på corn flakes for tiden... men har ikke kjøpt d da...[:)]

lite av det her, men mye mat jeg ikke takler lengre som jeg egentlig er veldig gla i.

Jepp...! De har kommet for fullt. Jeg har så lyst på ekte nudler, fra en ching chong butikk. Ekte vare, ikke sånn mr nudle piss vass. Nei, skikkelig nudler, som skal være krydret og gode, og som skal spises med pinner [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Jepp...! De har kommet for fullt. Jeg har så lyst på ekte nudler, fra en ching chong butikk. Ekte vare, ikke sånn mr nudle piss vass. Nei, skikkelig nudler, som skal være krydret og gode, og som skal spises med pinner [:D]

Det har jeg kjøpt i dag tenk! [:D] Får de på alle "pakkissjapper" (Sorri min ukorrekthet O`almennhet - overhodet ikke ment som noe ille), Tung i Ramen er BRA nudler! Indeed!

ikke fått noe spesielt tror jeg.. er fortsatt litt uggen, så spiser minst mulig egentlig[8|]

ORIGINAL: *Emma08*

ikke fått noe spesielt tror jeg.. er fortsatt litt uggen, så spiser minst mulig egentlig[8|]

Know the feeling ;) Er ikke over kvalmen enda jeg! MEN er myye bedre. Før uke 12 var jeg kvalmen KONSTANT! Nå kan det gå dager før det kommer. Men når det kommer, så slår det meg helt ut! Kan ligge hele dagen da :P

tyrkisk peber kan knerte en pose om dagen. men har en veldig flink sambo som er flink å hjelpe meg til å ikke spise en pose hver dag...
og "tar" fra meg posen når han mener jeg har fått mange nok..
SNILLE MANNEN MIIIIIN... selv om det klikke fullstendig for meg når det skjer..
huff...

ORIGINAL: bumpien

Det har jeg kjøpt i dag tenk! [:D] Får de på alle "pakkissjapper" (Sorri min ukorrekthet O`almennhet - overhodet ikke ment som noe ille), Tung i Ramen er BRA nudler! Indeed!

Ååååååå hvorfor leder du meg inn i fristelser [8D] Jepp, pakkissjappe, chingchong chappe, med andre ord, utlending shapper...syns det er kjekt å kjøpe ting på slike steder. Anderledes utvalg, og litt billigere faktisk.

Men ja, ang nudlene, send meg noen da vel [:D] MÅ HA DET, BARE MÅ HA DET

Og i dag fikk jeg dilla på rista brødskiver med honning. Tror jeg spiste 6 stk [8D]

Og i dag fikk jeg dilla på rista brødskiver med honning. Tror jeg spiste 6 stk [8D]

Hahah! Ikke si dette til noen ([8D]) Men her om dagen fikk jeg lyst på brunost og lakrissnøre. Det var godt! [;)][:D] (Men det var bare et hendig sinnsykt innfall, inne noen direkte craving)

ORIGINAL: bumpien

Hahah! Ikke si dette til noen ([8D]) Men her om dagen fikk jeg lyst på brunost og lakrissnøre. Det var godt! [;)][:D] (Men det var bare et hendig sinnsykt innfall, inne noen direkte craving)

Hahaha for en kombinasjon. Men slik kan det gå, og det er jo så godt når vi får det vi har lyst på. Mmmmm [:D]

Fæææælt å sei det... Men bacon!!! Skamme seg, kjem sååå til å gå opp masse [X(] Har liggende to 3pk i kjøleskapet, går nok med i løpet av uka.. [X(][8D] 

ORIGINAL: *MammantilEmma*

Ost!! Det er jeg ekstra glad i for tida.... Ellers er det mye jeg IKKE har lyst på....[&:]

Jaa... Gräddost og wittenberger! Grøss for et kosthold.. [X(][&:]

Eier generelt ikke matlyst...... 

ORIGINAL: Enhjørningen

Eier generelt ikke matlyst...... 

Daker, det kommer seg nok skal du se [:)]

For noen rare lyster vi har, men kostholdet blir vel bedre etterhvert, slik som alt annet [:)]

Ikkje direkte dilla, men va dritsur igår før eg fikk popcorn! Då gikk det en hel pose - rett ned!! Kjøpte meg en kvikk lunsj bar og den skal eg kjøpe mer av kjenner eg.. [:D]

ORIGINAL: vevina

lite av det her, men mye mat jeg ikke takler lengre som jeg egentlig er veldig gla i.

stjeler den .variere fra dag til dag men det eg vil ha MÅ eg ha, men mykkje god mat eg ikkje tåler verken lukten eller synet av lenger [:'(]

Back
Topp