Cravings tråd

Jeg har i et par dager nå hatt helt dilla på saftis! :P Bare mååå ha minimum 2 om dagen :P

Har også litt cravings på Kalkun sandwich fra Subway, vil ha det hveeeer dag :P

Cravings etter dagen derpå mat :p burger pomfri pizza +++ :p

Ikke fått noe sånt enda foruten akutt lyst på kebab på søndagskvelden, merket i helgen at godis stoppet seg selv etter noen få biter og det syns jeg er helt ok ;)

Jeg har også cravings på salte ting, mn mest av den usunne sorten. Jeg må i tillegg spiste hele tiden for å ikke bli dårlig. Derfor har jeg nå gått til innkjøp av en hel haug ingredienser til rot- og grønnsakssuppe. Skal lage en stor kasserolle som jeg kan gå og gnafse av hele dagen. Forhåpentligvis er ikke d like feitende som chips.

Fikk skikkelig lyst på freia melkedrøm med yoghurt og bringebær :O har ikke spist det på mange år! Og plutselig så hadde det vært digg :P sluttet sikkert å selge det for leeenge siden :P

Vann med masse sitron. Hjelper litt mot kvalmen :)

Tror hele tiden at det hadde Vært godt med noe syrlig/surt. Kjøpte noe limonade her en dag, første sup var kjempe god, men så var det så surt at jeg grøss. Har prøvd flere sure ting og samme skjer. Men enda har jeg lyst på det.
Men vann med sitron skal jeg prøve i morgen.

Med sønnen min, så var jeg helt avhengig av isbiter! :P Isvann, cola med isbiter og rett og slett bare knaske på isbiter :P Så har sagt at hvis det blir sånn igjen denne gangen, så SKAL jeg ha isbitmaskin :P

Back
Topp