Cravings på...

Tror jeg har klart å spise vekk gjærbakstcravinga nå i helga! Men nå har jeg lyst på sjokolade og iskrem.. Blæh.. Skal klare å vente til lørdag. Har også veldig lyst på havregrøt med melk og syltetøy, det er hakket sunnere heldigvis!

Skulle tro jeg ville blitt den matmonsen (basert på hormonkuler tidligere), men har ingen cravings... Eller jeg får lyst på noe, kjøper det inn, ligger det i en skuff til etter middag og glemmer det.

Hatt helt dilla på berlineboller med sukker.. Må ha 3 om dagen, men da det koste 50kr dagen må æ nesstn roe meg litt med de.. Blir fort dyrt :D

Ikke noe spesielt fortsatt...men har vært uten smaks- og luktesans i 3 uker nå :mad: Går mye i vann med isbiter. :p

Ingen cravings egentlig, men savner sjokolade, kaker og slikt (sukkerstopp siden 9.desember, not by choice..)

Ikke spesielt craving sånn at mannen må kjøre ut kl 22 om kvelden men jeg har likevel fått skikkelig smaken på Bubble Ice Tea. Så hver gang jeg er ute og handler MÅ jeg innom tebaren hvor de selger det og kjøpe en. Har blitt tre bare denne uken. :P

Sluker 1/2 liter iste med tapiokakuler på 5-10 minutter. :o :P

Back
Topp