Cravings på...

Oboy og pærer :p

Har lyst på alt eg.. Mat mat mat :p men ingen ting spesielt. Er bare sulten.. Og kunne spist det meste :p men oksekjøtt er ein ting eg ofte vil ha til middag :p eller reint kjøtt generelt.. Orker ikkje lukta av ferdig mat som kjøttkaker og ferdig grilla kylling. Så det er kun laga fra bunn vis vi har sånt.

Av en eller annen grunn så jeg for meg at du mente melk og kaldt vann blandet :P
Haha! :p neida. Hver for seg ;) blir desperat om jeg ikke har vann med meg over alt, også må jeg ha helmelk til frokost. Jeg har aldri vært noe fan av melkeglasset før, men nå er jeg avhengig

Ingenting, ofte sliter jeg med å finne noe jeg har lyst på i det hele tatt og spiser bare for å spise. Får for meg innimellom at jeg har lyst på noe, men ofte bare en bit så tenker jeg at huff nei det var jo ikke godt likevel :-) spiste mye salt, surt og syrlig på begynnelsen, men det var mer fordi det omtrent var det eneste jeg ikke ble kvalm av -.-

Av en eller annen merkelig grunn fikk jeg plutselig lyst på reddiker da vi var i butikken i dag. Måtte spise en rett fra posen da vi kom hjem. Ikke noe jeg pleier å få lyst på for å si det sånn. Syns de er litt sterke på smak

Sjokolasde!!!

Back
Topp