Cravings på kiwi

karolein

Andre møte med forumet
Jeg leter og leter, men finner det ikke dokumenter noen plass ; ei venninne forteller at sitrusen i kiwi kan føre til spontanabort?!
Noen andre som har hørt det? Tenkte å snakke med jm, men ho var så opptatt i dag. Blir fortvila av "tips" som strømmer på om dagen, spesielt når jeg endelig har funnet noe godt å knaske på - som er sunt [emoji39]

Håper virkelig dette er tull for jeg har også kiwi-craving og spist MASSE! Men det hadde jeg med gutten også og det gikk jo strålende. Tror virkelig ikke på dette.

Høh, da burde jeg mista når jeg gikk med jenta. Levde nesten på bare appelsin og ananas de første mnd :wacky:

Aldri sett en eneste anbefaling om å ikke spise noe frukt av noe slag. Forhold deg til det som står på matportalen sine sider [emoji106] man hører så mye rart [emoji6]

For å si det sånn så slutter det ikke når ungen er født [emoji6] bare å lese seg opp først som sist og ikke tro på alt du hører [emoji12]

Nei, akkurat det tviler jeg ikke på! [emoji28] Har allerede ei svigermor som mener noe om hvordan vårt ufødte barn skal oppdras

Back
Topp