Cravings på brus

Veldig cravings på cola. Har dessverre gitt etter noen ganger. Hadde egentlig sluttet med brus før svangerskapet :facepalm:
 
Jeg blir også kvalm av vann nå, og vanligvis drikker jeg vann hele tiden. Drikker normalt ikke brus mer enn en gang i måneden.

Så nå må jeg drikke noe annet enn vann... går stort sett i eplejuice, innimellom sprite, iste eller iskaffe.
 
Jeg også sliter litt med vanlig vann fordi jeg blir kvalm av det... kjipt fordi jeg elsker vann! Har prøvd å variere med appelsinjuice og saft men første har gitt meg halsbrann og andre gir en ekkel ettersmak, som nesten alt annet sukkerholdig for tiden. Har endelig funnet meg til rette med vann med en skive sitron og/eller appelsin oppi [emoji1]
Ja juice klarer jeg ikke. Da får jeg sånn sinnsykt sur smak i munn og føler jeg må kaste opp og saft funker på samme måte som vann:shifty: men kanskje jeg skal prøve vann med sitron eller appelsin i jeg og:D kanskje dey funker. Mye bedre enn brus hvertfall:)
 
Ja juice klarer jeg ikke. Da får jeg sånn sinnsykt sur smak i munn og føler jeg må kaste opp og saft funker på samme måte som vann:shifty: men kanskje jeg skal prøve vann med sitron eller appelsin i jeg og:D kanskje dey funker. Mye bedre enn brus hvertfall:)
For meg funker det veldig bra ihvertfall, håper det gjør det for deg også! [emoji5]
 
Får ikke i meg noe drikke med smak. Brus og juice er det ekleste på jord akkurat nå:wtf: går mest i vann, men klarer ikke store mengder om gangen - da spyr jeg:hungover: knasker mye på isbiter:Heartred
 
Ikke direkte cravings, mer at det er noe av det lille som smaker ok for tiden.
 
Back
Topp